Anys i anys

Xe, feliciteu al gran Guillem, que hui fa 27 tacos...

Anònim –   – (3 de setembre del 2008, a les 11:25)  

PER MOLTS ANYS, GUILLEM!!

Et feia més jove, però en fi, això deu ser bona senyal! ^^

I tu, Svaman, connecta't al msn d'Svaman o dóna'm el real que ahir em van dir com fer un vestit d'abella copuladora!

Anònim –   – (3 de setembre del 2008, a les 18:05)  

Moltes felicitats mestre, mil besets desde la terra del sol. En breu estaré ahi per donarte la abraçada que te mereixes. Fins promte.

svaman  – (4 de setembre del 2008, a les 21:14)  

Xe, Siriuseta, no em faces açò. El nivell d'alcohol en sang que he de tindre per arribar a perdre la vergonya i poder fer el que planteges és massa gran. Així que crec que abandone el barco abans de pujar i tot.

No obstant, qui es disfresse d'abella copulaora haurà guanyat el meu cor per a sempre...

Anònim –   – (5 de setembre del 2008, a les 1:34)  

No em sigues així, Svaman! Que jo ja m'ho estava imaginant!
I si ara ens disfressem Dri i jo, què? Guanyem el teu cor els dos? Un ventricle per cadascú, o com?

Anònim –   – (5 de setembre del 2008, a les 8:53)  

Svaman, tio, no tinges vergonya, la disfresa pot incorporar una mascara. ¿No?

svaman  – (5 de setembre del 2008, a les 21:12)  

Sí, la disfressa pot portar màscara, però que jo porte la disfressa ja és una altra cosa.

De veritat, no puc, no puc...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP