Concurs - 2a pregunta

Va, que tinc mono de fer preguntes.

PREGUNTA 2 - Nivell fàcil (1 punt per a qui conteste) (recordeu de contestar a svaman@hotmail.com, no als comentaris).
- On viu Gusmà, el baixista sva?

Ara són les 21.13. Quant tardareu a contestar?

Anònim –   – (10 de setembre del 2008, a les 23:03)  

%#G"H&!! Torne a aplegar tart!!

svaman  – (10 de setembre del 2008, a les 23:07)  

Ho sent, Dri, cada vegada estàs més a prop.

I la resposta era Catarroja.

Un punt per a Rhaegar Targaryen!

Anònim –   – (10 de setembre del 2008, a les 23:52)  

Caca, per què poc... He entrat uns minuts tard! >_< Bé, igualment seguisc a la capçalera *_*

Anònim –   – (11 de setembre del 2008, a les 2:19)  

Açò es molt divertit, quines ocurrencies que tens svaman....pero va, vaig a retirar-me de la competi,me done per satisfeta ganyant en la primera pregunta, pr de quan en quan intentaré putejar i furtar-vos algun puntet que me fa il.lusió, jejeje, i si poden ser 3 millor que un....Besets i que guanye el mes friki de tots.

Anònim –   – (11 de setembre del 2008, a les 16:30)  

[i]Besets i que guanye el mes friki de tots.[/i]

Disfressar-se d'abella i pujar a l'escenari quan canten ROAC et sembla prou friki per guanyar el concurs, melina? XD

Anònim –   – (11 de setembre del 2008, a les 18:07)  

Persupost, me sembla bestial, pr me heu de fer-me un favor.....jo encara estic a l'ecuador i me encantaría precenciar això. Així que la meua proposta es que espereu a fer eixe espectacle al 8 d'octubre, ja que jo arribe a Valencia el dia 28 de setembre i no hi ha cap concert fins el 8....i tinc unes ganes!!!!!
Besets a tots els svaadictes ususris...jejeje. Fins promte

svaman  – (11 de setembre del 2008, a les 20:18)  

I per què no a Beniarjó (o a Gandia, no tinc clar quan està pensat fer-se) i després també a València?

Anònim –   – (11 de setembre del 2008, a les 22:59)  

Dos vegades? Svaman, tio, que sóc desvergonyida però tinc certa dignitat... Que als Sva el primer dia els faria gràcia, però el segon ja em prendrien per assetjadora i si caic malament a algú dels Sva-ters ja podeu fixar la data del soterrament de la meua autoestima...

Anònim –   – (11 de setembre del 2008, a les 23:03)  

Per cert, llegint el teu comentari del post anterior, hem de fer dues quedades, a Gandia i a València, com a mínim. Veig les dues en què anirà més gent. Jo, sentint-ho de tot cor sobretot per perdre'm La New Hortelans Dixieland Band, no podré anar a Beniarjó perquè no tinc com arribar-hi =( Però si voleu fer quedada allà, doncs supose que es podrà... Encara que a Gandia segur que com a mínim anem tu, Dri, Jose i jo. Tot i això em sap mal per Melina, perquè no vull que es perda l'espectacle de les abelles copulaores.. SI SVAMAN I DRI ES COMPROMETEREN A PUAR AMB MI A VALÈNCIA... ^^ [Melina, ajuda xD]

Anònim –   – (12 de setembre del 2008, a les 0:26)  

Jo estc amb Siriuseta, a Gandia sempre hi ha gent, pero ni pun de comparació amb la gent que hi pot haver a Valencia. A mes, al concert del 8 d'octubre m'han promes les meues companyes de experiencia cooperantil ecuatoriana, que són de Bilbao, que vindràn a passar el pont, així que hem de mostrar-lis SVA en la seua plena esplendor, i ahi tb compten els Frikis sva!!!
Xe que ganetes!!!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP