Del concert a Beniarjó

Sí, ja sé que sempre dic el mateix: que si consiertaso, que si són els millors, que si són els números u... Però aquesta vegada no havia begut res, per la qual cosa tenia tots els sentits al màxim (que en el meu cas és al 80 %, sóc massa gos per tindre’ls al 100%). Així que creieu-me quan us dic que va ser un consiertaso, i que estos tios són els números u. L’únic defecte, el de sempre: em va parèixer curt (però per a mi un concert de sis hores continuaria sent curt).

Vaig anar amb el meu amic (i esperem que futur svaddicte) Rhaegar (sí, eixe que té un puntet al concurs) a Beniarjó i vam pegar voltes fins que van sentir música provenint de la plaça.

La cosa va començar aproximadament a les 00:20 amb la New Hortelans Dixieland Band. Dels Sva-ters estaven Tonetti i el Dur amb les trompetes (amb alguna col·laboració de Fran), Sauco amb el trombó com a mestre de cerimònies, Reillo a la bateria i Pau amb el washboard (que s’havia fet ell mateix amb una taula de llavar i que sonava de puta mare) (eixe washboard es mereix un post a banda) (després veureu un vídeo de Dri). També va col·laborar Nel·lo amb els teclats en alguna cançó. A banda d’ells, un clarinet, dos saxos (un d’ells després va col·laborar en el concert sva), un contrabaix i un banjo (sí, un banjo, i el tocava el germà de Sauco). Del concert dels New Hortelans em quede amb dues coses:

  • Els solos de bateria de Reillo, ¡un crack total!
  • Quatre dones majors (majors, majors) ballant el dixie més contentes que unes pasqües (vaig intentar gravar-les , però estava massa fosc).
Ací teniu un vídeo dels New Hortelans:



Després van vindre els fenòmens. Sense saxo (què passa amb Emilio??), amb Sauco com a únic trombó però amb tres trompetes (Tonetti, a més de Ximo i Fran) i Nico substituint Dani a la guitarra.

Svaman, nostre profeta, quines cançons van tocar? Il·lumina’ns amb la teua saviesa! Volem un fill teu, Svaman! O dos!

Val, val, no interrompeu, deixeu de preguntar, ací teniu la llista de cançons:

  • Del a Foc: El lio SVA (que gust tornar-la a sentir en directe) i Autodestrucció.
  • Del Berlangastyle: Rumba d’Amore, ROAC, Esperança, L’Asmolaor, Capdesuropatia, Superherois i República Alcassera.
  • De les noves: el Suéltala, Óscar (què gran inici de concert) i la Comparsa.
  • Versions: Satánico Dr. Cadillac, La Bolsa, Indios de Barcelona i el That’s a Plenty, a banda del tros del “The Show Must Go On”.
Vamos, que van soltar l’artilleria de costum. Bé, no vaig a estendre’m més. Ací us deixe amb uns vídeos del "Suéltala, Óscar" (o com es diga ara) i "El lio sva" gravats per mi i el principi del "That's A Plenty" gravat per Dri (això que toca Txicuto és el washboard). Em vaig quedar sense bateria al mòbil per gravar la Comparsa, que era el meu objectiu. A València a veure si puc portar una càmera millor que la del mòbil.

Suéltala, Óscar:



El lio sva



That's A Plenty



I ací les fotos que ha enviat Dri, a l'escenari i després als camerinos. Gracie mile!



Guillem

El gran Tonetti

Tonetti i Fran

Fran

El mestre que va deixar Rhaegar amb la boca oberta

I ací estan les impressions de Dri:
"Del concert, que dir... ESPECTACULAR, 13 tios dalt de l'escenari fent l'aca, ballant balet, fent calvos, tocant doraemon en la dolçaina (serà un homenatge a Siruseta, que segons tinc antes li agrada molt??), tot un espectacle!!"

PD: Vaig conèixer a Elena, la xicona de Pau (al final les coneixeré a totes, jeje). Una tia de puta mare, ací està la foto amb ella i sense tapar-me la cara (a pesar de la cara que pose).



PD2: Qualsevol vídeo o foto d’aquest concert o del de Vic o del de Reus és benvingut. Vaig veure a molta gent fent fotos i vídeos, però supose que no llegiran el bloc. Llàstima.

PD3: Demà una altra pregunta del concurs.

PD4: I en una setmaneta us presentaré la gran frikada de la història sva (o, al menys, la que més hores m’ha dut i la més inútil de totes). I quan dic hores, vull dir hores i hores i hores...

PD5: I hores...

Anònim –   – (24 de setembre del 2008, a les 18:07)  

VAN TOCAR DORAEMOOOOON? ='( Tants concerts que n'hi ha i havien de tocar-lo quan jo no estava!!! sniff sniff sniff >_< No és juuuuuust!!!!!

Anònim –   – (24 de setembre del 2008, a les 18:39)  

Tranquila que segur que a València també la toquen i te la dediquen...

Anònim –   – (24 de setembre del 2008, a les 21:29)  

Em quede més tranquil·la, doncs =) Aaah, posa la pregunta que me n'he d'anar a dormir! Que alguns ens alcem a les 7 del matí! >_<

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP