Tres concerts més

Xavalines i xavalinas, estàveu preocupats perquè només quedaven quatre concerts programats? Jo sí. Pensàveu que moriríeu si no posaven algun altre? Jo també. Però tranquils, ací arriben els meus espies sva amb una nova dosi de concerts:
  • Diumenge, 21 de setembre: concert a Reus.
  • Dissabte, 25 d'octubre: concert a Torelló (Osona).
  • Divendres, 31 d'octubre: concert a València (Salvem el Cabanyal).
Anem a fer un xicotet càlcul suposant que ixen des d'Alcàsser:
- Divendres 19 --> Alcàsser - Vic: 435 km.
- Dissabte 20 (de matinada) --> Vic - Alcàsser: 435 km.
- Dissabte 20 --> Alcàsser - Beniarjó: 62 km.
- Diumenge 21 (de matinada) --> Beniarjó - Alcàsser: 62 km.
- Diumenge 21 --> Alcàsser - Reus: 276 km.
- Dilluns 22 (de matinada) --> Reus - Alcàsser: 276 km.

Total, que en un cap de setmana es faran 1546 km: No seria bon moment perquè ho gravaren en vídeo i sortira al mercat el "Sva-ters On Tour"?

PD: Vaig a tindre sobredosi d'sva: als dos de València segur que vaig, i el més probable és que també vaja a Beniarjó (també tocaran els New Hortelans!) i Gandia.

Anònim –   – (9 de setembre del 2008, a les 13:36)  

Svaman! Vulgues o no este és el mes que ens coneixem tu i jo. Bé, este, o el següent. Jo segurament també aniré als de València (com a mínim a un dels dos) i a Gandia no ho tinc clar, però pot ser que sí. També anirà Jose, l'organitzador del concert SVA d'Orba, que és un graaan svaddicte, i diu que es disfressarà d'abella copulaora amb mi =) I al de Gandia clarament ens trobarem Dri, no? Així que possiblement ens coneixem tots!! Muahahahahaha!

I sobre el concurs, jijiji. Ja saps que sóc una friki svaddicta, això no calia preguntar-ho. Saber-ho tot no ho tinc tan clar, si fóra així ara estaria matriculada en l'Escola Oficial d'Idiomes, que entrar ahí és més difícil que ser reina d'Anglaterra... El que passa és que tinc obsessió amb els Sva -es nota, no?- i només posar la pregunta vaig entrar, la vaig vore i la vaig buscar corrent, jijiji.
Un bes Sva! :)

Anònim –   – (9 de setembre del 2008, a les 15:53)  

Per cert, la pregunta no em va parèixer excessivament fàcil, estava bé!

Anònim –   – (9 de setembre del 2008, a les 20:42)  

Xe xe dos dies que em despiste i ja esta la pregunta formulada i contestada! be a l'altra trataré de estar mes atent i avore si cau algun puntent i apareixc al medallero..
Al concert de Gandia esva segur, així que a vore si coincidim i encara que trobe atrevit el de disfressarse, qui sap com acabarem..

AgUr!

Anònim –   – (9 de setembre del 2008, a les 20:44)  

per cert, el concert de Beniarjó es a les 23:59, començant amb la Dixie i acabant amb els Sva, el que vol dir que serà una nit mooolt llarga,segur!

Rhaegar Targaryen  – (10 de setembre del 2008, a les 0:11)  

Svaman, conta amb mi per al de Beniarjó.

svaman  – (10 de setembre del 2008, a les 12:37)  

Vale, açò va augmentant. Al final farem la primera trobada sva de la història o què? Jo crec que els svaddictes de la Marina i la Safor deuríem trobar-nos tots a Beniarjó i Gandia, i tots en general als de València. Que es demostre que no només el Furtamantes o Obrint Pas tenen els seus seguidors incondicionals.

PD: Per cert, la resposta a la primera pregunta era el gran Guillem, clar.

PD2: Dri, ara has d'estar atent tots els dies, que siriuseta no perdona una...

Anònim –   – (10 de setembre del 2008, a les 19:00)  

ieeeppppppppp!!!!!! Ja fa temps ke llegeixo el blog i ets un putu crack, anuncies els concerts abans ke akets dropos a la seva pagina web.
Salutacions d' un autentic creient de la religio sva que ha tingut el privilegi de tocar amb els instruments d' aquets bojos i deixar-lis la meva bataka perque me la tornesin afinada (paraula que jo desconeixia)
sva, sva,sva!
-SANCHO SKA!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP