Sacabó lo que se daba (de moment...)

Ahir tenia preparat un escrit ben bonic referent a l'últim concert, les coses que ens faltarien a partir d'ara i tal... Però com sóc tan despistat se'm va oblidar posar-lo, i ara descansa en el cementeri dels projectes perduts: la paperera de reciclatge (nom extrany, ja que no recicla res).

Així que res, espere que us ho passàreu bé ahir en el concert d'Alacant, espere que féreu moltes fotos i vídeos (i que els feu arribar a tots) i que la pluja no us fastidiara molt. Segons un comentari al fòrum sva, només varen ser trenta minuts. Pareix que els organitzadors encara no saben qui val i qui no...

Jo, mentre, estava al concert de València mirant a la Mala Rodríguez i a Muchachito Bombo Infierno. No va estar gens malament, però el meu cap estava a 200 km., a l'últim concert sva de la temporada.

En fi, ara toca aguantar i esperar. Res més es pot fer.

vitaka  – (10 de desembre del 2007, a les 14:58)  

Jo hi vaig estar però vaig arribar un poc tard i només vaig escoltar dues cançons. Una era "República alcassera" i de l'altra no m'en recorde.
Malgrat això, gràcies a aquest mini-concert m'he convertiti en un svaddicte.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP