Fins prompte, Enric

Bueno, xiquillos, pareix que s'aproximen temps de despedida. Encara que no vull posar-me melancòlic, anit va ser l'últim concert sva d'Enric en sis mesos (com a mínim). Que el dissabte agafa l'avió i es pira a Austràlia. Espere que els que vareu anar anit al concert el despedireu com tocava.

Enric és l'únic membre sva que m'han presentat formalment (gràcies Raquel!), així que no és un membre més, jeje. Ja sabeu que ahí al costat teniu l'enllaç per entrar al bloc sempre que vulgau. Supose que en ell ens contarà com va expandint l'sva entre els australians (i australianes ;)).

Però no ploreu, xiquets i xiquetes de la Vila del Pingüí, ja que la vida continua. I la vida sva, que és la que ens interessa a nosaltres, està més viva que mai. Continueu atents al bloc sva que açò està sempre en ebullició.

Sva!

Anònim –   – (17 d’octubre del 2007, a les 1:21)  

VAL!

Clar que em vaig acomiadar d'ell com tocava! Pobret que tristot estava! :(

INC SA PUA DEL SEU ÚLTIM CONCERT! BIENNN!! QUIN HONOR! Vai fer untercanvi d'objectes amb ell!

EL TROBAREM A FALTAR! PERÒ SEGUR QUE ESTARÀ GENIAL PER ALLÀ!

I EN QUANT ALS CONCERTS... Fonts de primera mà m'han dit que tenen aparaulat un concert a Barcelona cap a finals de novembre...

ESPEREM!!

I sino... que pensen en un nou disc mentres esperen a ENRIQUILLO!

I així tots juntets de nou!

SVA!

Anònim –   – (18 d’octubre del 2007, a les 16:48)  

Carla!!!!!!!! Que gran eres, quasi hem fas plorar...pell de gallina..això no deuries haver-ho fet... m'encanta... ja l'he llegit 100 vegades...jo si que vos trobaré a faltar a vosaltres...vosaltres vos teniu a tots... jo de repent no vos tindré a ningú...plan, plan, plan, no és!!

mil besos antipodorakians!!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP