Nou videoclip sva!!!!!!!!

Atensión al bando!!!! Els Sva-ters ja tenen un segon videoclip!!! Esta volta l'afortunada ha sigut "República Alcassera", i, com van acabar molt cansats de l'anterior rodatge, han decidit que este videoclip el facen altres personatges del món mundial. Entre els que han treballat en ell estan Boris Yeltsin, John Travolta i Ronaldinho!!!!!

Que no!!!! Sent haver-vos enganyat i fer-vos il·lusions (o cares d'extranyesa en els membres del grup), però no he pogut evitar-ho. De totes maneres, he contat poques mentires. M'ha costat hores de treball, però ací teniu el videoclip de "República Alcassera" fet per mi. Espere que us agrade.

República Alcassera:

Anònim –   – (23 d’octubre del 2007, a les 12:34)  

GRAN, ENORME, GEGANTÍSIM...


NO TINC PARAULES!

Anònim –   – (23 d’octubre del 2007, a les 13:30)  

sVAMANIAC ETS EL MILLOR

svaman  – (24 d’octubre del 2007, a les 23:45)  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim –   – (25 d’octubre del 2007, a les 1:15)  

Sr. SVA-MAN, vaig jurar que avuí de nit enviaria unes paraules al respecte d´aquest bloc. En primer lloc, i per fer el meu baptisme sva-blogger-virtual (al menys en aquesta pàgina), moltes cyber-felicitats pel treballàs que t´estàs donant, amic (les felicitats "reials" ja te les he donades en persona, ulleres front a ulleres). En segon lloc, he de dir que estic escrivint aquest comentari a mesura que avança el brutal videoclip que has muntat, mentre escolte una espècie de "República Alcassera" (a veure si aconseguim una república general, poquet a poquet, pacièeeeenciaaa...) i veig, de tant en tant, les imatges d´un tio que li dòna voltes a les hamburgueses i que dòna pas a Travolta sva-ballant. I he de dir que, per açò mateix, es fa ben "ameno" i divertit escriure, perquè, colló, Sr. Sva-man, està molt currat en tots els sentits! Finalment acomiadar-me per esta nit, avisant que aquest comentari és el preludi del que, espere, serà una sèrie de futurs comentaris meus, donat que ja he ficat les meves paraules per primera vegada en aquest bloc ben wapo.

Ale, com diria aquell: alçant la copa de champagne amb la mà esquerra, diguem tots al mateix temps: Salut! I un poc més de República!

Bona nit des del País Valencià!

Anònim –   – (25 d’octubre del 2007, a les 13:40)  

svaman vull un fill teu!!!! jajajaja

hecnaca  – (27 d’octubre del 2007, a les 1:45)  

molt guapo tio,
ara ja no se si vull coneixer als sva o vull coneixer-te a tú
jeje
que vixquen els friki sva!!

Anònim –   – (31 d’octubre del 2007, a les 13:37)  

Ara mateixa corren x les meues galtes una llàgrimes d cocodril...k flipes!!

K risa maretamewa!!!La meua companya d pis deu pensar k estic mig zumbada...

Com teu pots currar tant???Eres tot un artista!!!!
MOLTES FELICITATS!

P.D.Jo vull coneixer al svaman!eres el meu idol!! xDD!
P.D.2.Salutacions dsd les Coves (el poble d la bomba xDD!)

Anònim –   – (7 de gener del 2008, a les 13:02)  

eisssss
avore pa cuant el proxim concert que ja hi han ganetes¡¡¡¡
el video sen ix com vosaltres,jejeje¡¡¡
que no cese la svatermania¡¡¡

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP