Posts, notícies i avanços...

Xiquets i xiquetes de la Vila del Pingüí, pareix que açò va començar a funcionar fa no res, però ja són 6 mesos de vida els que porta aquest bloc portant-vos totes les notícies del món sva. I no només les noticies, qualsevol xorrada que se m'ocurrira i haja fet en tot el temps lliure que tinc us la he mostrada. Supose que és tan mal moment com qualsevol altre per a recordar el post inaugural, així que ací el teniu. El vaig anomenar "Arranca l'svamania":


I, sense adonar-me, ja he arribat als 100 posts. Quan vaig començar pensava que no arribaria, i ahir ho vaig fer. El post sobre el Dur és el número 100. "Y subiendo". Tinc en la recàmara uns quants posts més: falten encara 9 membres (i 2 ex-membres) per presentar-vos, alguna curiositat que he trobat per ahí, noticietes d'última hora. En fi, que encara teniu svamania per a una bona estona. Si voleu, clar.

Notícia:
- A pesar de que en Tercera Via continuen anunciant-lo, el concert del dia 1 de febrer a Alacant no es realitzarà.

Frikada:
- En un mes aproximadament podreu veure la major frikada que he planejat en tota la meua vida sva. Espere que us agrade...

Post 101 completat

Xilef  – (30 de gener del 2008, a les 15:32)  

Ja estic esperant quina cosa estàs preparant. ànims des de el Penedès!!

Anònim –   – (30 de gener del 2008, a les 20:08)  

esperem la "frikada"! i avore si fas la seccio de descarreges per a difondre l'Sva!
a pels 1001!

Anònim –   – (30 de gener del 2008, a les 22:29)  

He vist el mail ^^

Em fas por amb la frikada... Molta, molta por xD No sé, ja t'imagine fent-te passar per tia bona per ligar-te algun Sva i colar-te en sa casa... En qualsevol cas, si necessites ajuda (ehem, amb el Gimp -que és un photoshop de programari lliure- , de muntatge de so o alguna cosa, ehem) ja saps el meu mail, val?
I això, que avant amb el blog i a veure quan tenim la frikada...
Salut i Sva!

svaman  – (31 de gener del 2008, a les 9:19)  

felix: gràcies pels ànims, molt prompte ho veureu.

dri: la secció de descàrregues està pràcticament feta ja. He tardat més del que em pensava pels exàmens i per la frikada que prepare, que necessita temps.

siriuseta: no és mala idea això de fer-me passar per tia bona. M'ho plantejaré seriosament en un futur, jeje. Gràcies per l'oferiment, també ho consideraré per al futur (per a aquesta frikada no fa falta cap muntatge).

Ala, gràcies a tots. Ara, toca esperar.

svaman  – (31 de gener del 2008, a les 9:20)  

dri (altra volta): No, no ens la furtaran!

Anònim –   – (4 de febrer del 2008, a les 20:55)  

qui fa lo que pot no està obligat a mes

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP