Nova enquesta sva

No penseu que se m'ha oblidat posar els resultats de l'enquesta sobre la millor cançó sva de la història. Simplement estic fent temps per a que us entre la intríngulis. Mentre, ací teniu una nova enquesta. La pregunta és fàcil: quina de les versions que toquen actualment els Sva-ters als concerts us agrada més? Podeu triar entre "Manuel Santillán, el león" de Los Fabulosos Cadillacs (encara que m'haja enganyat escrivint-ho a l'enquesta), "La bolsa" de Bersuit Vergarabat i "Indios de Barcelona" de Mano Negra. No done com a opció "That's a Plenty" perquè apenes l'han començada a tocar i tampoc estic segur que siga una versió.

Si no recordeu o no sabeu quines cançons són, podeu anar a este post antic i escoltar-les. Teniu en compte que tocades pels sva sonen... diferents.

Si voleu escoltar a més el "That's a Plenty", també hi ha un post antic al qual anar.

Ala, a votar.

Anònim –   – (9 de gener del 2008, a les 9:29)  

Endevina, endevinalla....La millor versió Sva de totes és una que actualment no es toca. També és de Fabulosos Cadillacs. Algú la sap?????

svaman  – (9 de gener del 2008, a les 12:44)  

Jo crec que me la sé, jejeje. És la cançó nº11 que ix en este post:
http://svamania.blogspot.com/2007/08/continuem-recordant.html

Si no és, ja no em queden idees.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP