1. Putxero Maxi Disco Sva

Comencem hui una sèrie de posts que analitzaran, un a un, tots els temes del "Sexe, putxero i rock & roll". Com que són 12 cançons, seran dotze divendres (l'última entrada, la de "Me rente la pelila", serà el divendres 24 de juny) els que estarem ací alabant o destrossant les cançons.

Anava a fer una crítica dient el que em pareix a mi, però no sé tant de música com per atrevir-me a fer-ho, i com quasi totes m'encanten, no vaig a fer-ho. Vaig a limitar-me a posar una nota a la cançó, totalment personal i modificable (quantes vegades les cançons et van agradant més o menys a mesura que passen els mesos?). 

Vosaltres sou els que heu de dir què penseu de cada tema. Espere que poseu molts comentaris. Ah! I que voteu a l'enquesta que eixirà cada setmana ahi a la dreta. Si la de hui encara no està posada, no us preocupeu que no tardarà. 

I comencem amb... Putxero Maxi Disco Sva!!! Què penseu d'ella? Jo podria dir moltes coses, però només li vaig a posar una nota. I és... un 7,5

I vosaltres? Què penseu de la cançó? Comenteu i voteu!!!

Guimeller –   – (14 de maig del 2011, a les 13:55)  

Putxero és un temazo,la musica és brutal, només li falta que siga un poc més cantable i prou. a mi m'agrada molt, per que cada vegada que la sents li descobreixes un detall musical nou.

Lo mal es que quan ja l'has escoltat 500 vegades comença a cansar un poc, a vosaltres no vos passa?

P:D. Salva, cabró, penja la crònica de Montblanc!!! que me passi la nit dels dimarts fent-la pa que estiguera recent i ara ja...

Nestor  – (14 de maig del 2011, a les 14:57)  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
nestor  – (14 de maig del 2011, a les 14:58)  

Està prou xula,(encara que he de dir que m'agradava mes la primera versió)
Es interessant eixe toc electrònic, prou modern... xD Com diu Guillem, cada vegada que l'escoltes descobreixes alguna cosa nova... jo li donaría un 7.5, com tu, Svaman....

P.D: a veure quan feu concerts per aci, cabronasos!!!!! Tocareu al Feslloch, al menys?

P.D.2: Alcacerdos i Alcacerdes, veniu tots esta evsprada a la concentració contra el Nou Mil·lenni a Catarroja! (la publicitat que no falte!)

svaman  – (15 de maig del 2011, a les 11:34)  

Ie Guillem, vaig estar dos dies intentant penjar-la i el blogger no em deixava entrar perquè donava error. Esta entrada s'ha posat asoles perquè estava programada (encara que la canviaré perquè no volia que ixira). Esta nit quan arribe a casa penje la crònica de Montblanc. Au!

guillem –   – (15 de maig del 2011, a les 11:57)  

okei fistro pecador, don't worry.. esta idea de la critica m'agrà. Jo anirè entrant en varios noms per a que tinga un poc més de vidilla l'assumpte.

Siriuseta –   – (15 de maig del 2011, a les 17:31)  

Jo sóc incapaç de ficar una nota numèrica a les cançons Sva. Supose que sóc massa de lletres, però em sembla que hi ha tants i tants matisos a apreciar que no es poden resumir en una simple xifra...

Putxero, mmm. Em passa com a Nèstor, m'agradava més la primera versió. I el començament, m'agradava més el que feien als concerts quan encara es deia "Suéltala, Óscar". Però per la resta, m'encanta (calia que ho diguera?). Pense que resumix molt bé el contingut del disc en general.

Quan ja haja llegit la penya la crònica de Guillem pujaré les fotos i els vídeos de Montblanc (em sap greu no haver-ho fet abans, sóc un desastre).

Anònim –   – (17 de maig del 2011, a les 12:55)  

A mi el que m'agrada de putxero és el troç de cançò que és una versió d'un tema de charles mingus. M'agrada ixe troç especialment!!!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP