L'últim sopar (bis)

Quan ho van posar a la web ja volia dir-ho, però se'm va oblidar. Ara torne a recordar-ho. Si entreu a la web oficial, secció "Notícies" (feu clic ací i entrareu directament), trobareu esta imatge:


I si aneu a l'arxiu del blog, podeu trobar una entrada del 24 de setembre de 2007, anomenada "El moment en que va nàixer l'sva..." Ací està la imatge que vaig fer fa quasi tres anys:


No vaig a negar-ho, m'encantaria que la imatge fora la portada del tercer disc... Sempre podria presumir d'això.

nestor  – (6 de novembre del 2010, a les 12:44)  

no, si quan jo dic q tens una connexió sagrada amb els sva ho dic per alguna cosa... (ara, la veritat es que es nota qui te mes domini del GIMP... xD)

svaman  – (6 de novembre del 2010, a les 20:13)  

Jo és que no em calfe el cap. Ho vaig fer amb el Paint i au. De fet, he hagut de buscar el que era el GIMP...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP