L'últim concert sva...

...de moment. No us poseu nerviosos. Arribarà el dia -em pose jo nerviós només de pensar-ho- que els Sva-ters facen el seu últim concert. Possiblement ells no ho sàpiguen mentre estan dalt de l'escenari... Però estic desvariant. Anem al lio.

Esta nit, a Godella, els sva tornen a actuar després de cinc setmanes. I, de moment, no hi ha cap altre concert en perspectiva. Així que, si podeu, aneu a Godella esta nit. Sé que el principal objectiu és gaudir del concert. No vaig a negar-vos eixe plaer. Però m'agradaria manar-vos alguns deures per a la gent amb mono sva:

  • Pugeu o no pugeu a l'escenari vestit d'abelles, feu fotos del concert. 
  • Feu fotos dels nous.
  • Si podeu, algun vídeo no estaria mal.
  • Si hi ha alguna cançó nova, un vídeo seria insuperable.
  • Parleu amb ells, que us conten com va el nou disc.
  • Furteu-los les baquetes, les pues, els trombons.
  • Enrolleu-vos amb ells- Perdó, açò últim no deuria haver-ho escrit.

En fi, passeu-ho bé que no sabem quan tornarem a gaudir d'un concert sva.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP