Cinc anys ja...

Tal dia com avui de fa cinc anys, un 29 de juliol de 2005, em va canviar la vida. Era divendres. Em vaig despertar a les set del matí per anar a treballar (era l'època en que encara treballava els estius per pagar-me una carrera que, a hores d'ara, no em val per a res). A les set de la vesprada vaig acabar i vaig anar a casa, em vaig dutxar i em vaig gitar. Vaig estar a punt de dormir-me mirant la tele, però la meua germana em va dir que em despertara. Que feien el Rock a la Mar, un nou festival al port de Dénia, a 100 metres de ma casa. "I qui toquen?", vaig preguntar. "Cheb Balowski i tres grups més", em va contestar.

Sense molta il·lusió vaig aguantar despert fins les dotze, quan començaven els concerts. Recorde estar dret, jo sol, a prou distància de l'escenari, quan va començar a actuar un grup anomenat Sva-ters. Mai havia sentit parlar d'ells. La resta ja és història...

nestor  – (29 de juliol del 2010, a les 13:18)  

ooooooooh... que bonic... història es i a l'història quedarà...

Siriuseta –   – (31 de juliol del 2010, a les 14:08)  

Eh, tu, m'has furtat el comentari, jo també anava a dir "què bonic"! >__________< En fi... T'ha quedat preciós, Svaman... Una cosa, per a què et va despertar la teua germana si després no anà al concert amb tu? XD

Jo no vaig tindre la sort de conèixer-los en un concert. Degué ser allà pel 2006 o 2007 quan un company de classe em passà cançons Sva pel msn, crec que la primera va ser Quatribarrà i la segona Jo vull ser esmolador.

PD. Història no s'apostrofa xD

svaman  – (31 de juliol del 2010, a les 23:29)  

Sí que va vindre amb mi, però quan van començar els sva, just en eixe moment, hauria anat a algun lloc, perquè recorde que estava jo sol. Si no recorde mal, trobe que Txicuto va ixir disfressat de tenista (tenista en femení, amb la faldeta i tot). No estic segur que fora ell, però crec que sí.

nestor  – (1 d’agost del 2010, a les 21:39)  

Ho dic publicament: VAIG A CREAR UNA PLATAFORMA ANTI-SIRIUSETA, PER QUE ESTIC FINS ALS COLLONS DE LES SEVES CORRECCIONS.
[tu saps que ho dic en bñroma, que jo no faria res sense tu (L)]

Altra cosa: svaman, i tu ets tan borinot de no fer una fotet a eixe meravellos modelet? (mira, siriuseta, abandone la idea de la sexi-monja, podries anar de tenista femenina)

Siriuseta –   – (4 d’agost del 2010, a les 1:53)  

Mira, estic de tu i de les disfresses... xD.

Svaman, dis-li que pare de dir-me que em disfresse!

Miss Berlangastyle –   – (6 d’agost del 2010, a les 12:38)  

Quina nostàlgia quan els vaig vore per primera vegada!

nestor  – (10 d’agost del 2010, a les 16:26)  

ATENCIÓ ALS MEMBRES SVA! si veieu açò, que sapiau que us he deixat un missatge el fòrum sva de vital importància!

http://www.svaters.com/sva/index.php/Sva-ters/86-Club-de-fans-IMPORTANT-I-URGENT.html

Anònim –   – (11 d’agost del 2010, a les 0:41)  

Un comentari no mes.
El 14 d Agost de 2010, conçert Sva a Vinalesa.

Au cacaus.

Anònim –   – (12 d’agost del 2010, a les 10:08)  

No és a Alfara del Patriarca?

Siriuseta –   – (12 d’agost del 2010, a les 21:13)  

Segons el Myspace de Reillo, Alfara del Patriarca. Però gràcies als dos per la vostra col·laboració! Ja l'he afegit a "Pròxims concerts".

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP