Ací Siriuseta!

Hola, Svamaníacs! Vos parla Siriuseta, des de la Ribera Guerrillera. Al nostre profeta Svaman se li ha mort l'ordinador i m'ha demanat, amb molt bones maneres, que siga l'encarregada de mantindre el blog viu fins que ell torne a estar entre nosaltres. I... qui li diu que no amb eixa careta? Així que ací estic, publicant la meua primera entrada, i vaig a fer el que m'ha demanat tan bé com puga. Suposadament he de continuar amb la feina que ha estat fent ell, però també em deixa afegir idees noves, així que si en teniu alguna, no dubteu en fer-m'ho saber. Això sí, li he posat una condició: que torne. Perquè el molt gandul ja està pensant-se encolomar-me el blog per sempre, fins i tot quan recupere Internet... Feu-me un favor, feu pressió perquè torne només puga. Si el veieu per ahí, demaneu-li-ho. Si no, envieu-li correus, deixeu comentaris ací reclamant la seua presència el més prompte possible. Jo podré, espere, entretindre-vos un temps, actualitzar els concerts i les enquestes, fer fotos i penjar-les, però tots sabem que ningú, ningú, ha assolit el seu grau de frikisme. Ell va crear este blog unint-nos a tots en comunió amb els Sva-ters, i ell ha de continuar (si fa falta, amb la meua ajuda) la gran tasca de documentar els progressos i les anècdotes del millor grup de Sva del món.

Tot i que no sé massa bé qui llig el blog habitualment i qui no, crec que no tinc la sort de tindre tan bona relació amb tots vosaltres com Svaman. Així que, per si algú no em coneix, em presente per damunt. Em dic Mònica, com podeu vore ahí baix, però podeu dir-me Siriuseta. Sóc una estudiant estressada de segon de Batxillerat. M'identifique amb la frase "em suïcidaria però no tinc temps", tot i que em queixe per gust, perquè en realitat m'agrada estudiar. Sóc de lletres i m'encanta la música. Els Sva-ters, tanmateix, no són només el meu grup de música preferit, sinó també la meua filosofia de vida. En més d'una ocasió he pres decisions segons la frase Sva que em passava pel cap en el moment de decidir, amb més o menys encert, i no és la cosa més friki que he fet. També dic sempre que els Sva-ters em donen sort, i algun dia vos contaré per què. De moment seguiu atents al blog, que prompte publicaré alguna cosa sobre el concert de l'Alcúdia i més idees que ja van passant-me pel cap. Accepte suggeriments, crítiques constructives i, per descomptat, benvingudes (:

Nota: El concurs, de moment, queda en stand-by fins que torne Svaman. Pel que fa a la Friki Week, com que va tindre la mala sort de coincidir amb el llançament de les noves cançons, l'ajornarem fins que tinguem més material. Seguiu enviant-ne, per favor.

svaman  – (10 d’abril del 2010, a les 12:10)  

Un aplaudiment per a Siriuseta!

Mai havia tingut la sensació d'entrar al blog per veure si hi havia alguna cosa nova. M'agrada la sensació...

D&C #69# –   – (10 d’abril del 2010, a les 14:59)  

Es una bona sensació ;D
Però com diu Siriuseta, que per cert, enhorabona per l'entrada, torna Svaman.

Que seria d'aquest blog sense tú?!?!

Es més, jo cree oficialment la plataforma, "Per un Svamania amb Savaman i Siruiseta de redactors"

Deu ser la llet divina que els 2 s'encarregareu del blog ^^

Vinga, 1 abraç als 2

Mònica  – (11 d’abril del 2010, a les 22:09)  

Ai, el primer comentari i no sé de qui és!! Gràcies de tota manera :D Aposte per eixa plataforma que proposes. Si bé, com diu Svaman, és una bona sensació entrar al blog per veure si hi ha alguna cosa publicada, crec que encara ho és més entrar i comprovar que, efectivament, hi ha gent que llig això que escrius.

Dani cr  – (12 d’abril del 2010, a les 19:59)  

Yeeee. Ja estic jo per aci. Com m'agraden les sorpreses! Que wai, nova redactora. Felicitats Siriuseta.Svaman és adicte al món sva i prompte es donarà compte de que no pot viure sense ell. Ja tinc jo preparada alguna frikaeta per ahi.
M'algre de que açò reviscole.

Sareta  – (16 d’abril del 2010, a les 16:00)  

Felicitacions per a la nova redactora, yeee Siriuseta un 10! es bo saber q es continua la llavor d'svaman.
Per cert, se q ha passat molt de temps ja, però de felicitar aniversaris sempre estem a temps, el passat 7 d'Abril va ser el natalici d'Svaman,no se si ho sabrieu o no... però jo ho deixe caure per si voleu felicitar-lo en retràs, ja que ell sempre ens ha recordat els natalicis dels components SVA!
Una felicitació sempre dona ànims per a q torneeee, encara q la nova redactora a pujat el "caché" ho fa de puta mare.
Inga pues, ací queda dit, una curiositat més a saber.
(Espere q Svaman no em mate per dir estes coses en antena)
Au cacau! Salut!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP