De concerts passats i vinents

Ara que ja sabeu qui sóc i què faig ací, vaig a ficar-me amb els concerts que tenim per comentar.
Parlem, en primer lloc, del Concert a l'Alcúdia del dia 27 de març. Es va celebrar, com estava previst, a l'Àgora Jove. El primer en tocar va ser Pau Alabajos, després els finalistes del concurs Amplifica't i cap a les 00'00-00'30 tocaren els Sva-ters. Després d'ells encara continuà la festa.
Es poden destacar unes quantes coses del concert. Igual és cosa meua, però els vaig notar més comunicatius que a l'últim que jo havia tingut el plaer de visitar, el de la Mirror. Potser influeix el fet que els que porten les sales són prou més estirats que els Joves d'Acció Cultural del País Valencià, que organitzaren aquest. També cal parlar del modelet Espantaocells 2010 amb què ens va sorprendre el Dur. L'havíeu vist ja en algun concert anterior? Per a mi va ser la primera vegada. Una amiga meua va quedar tan complaguda que li va regalar una botella de Beefeater. No em pregunteu durant quant de temps tocaren, perquè jo perd fàcilment la noció del temps als seus concerts... Va ser, com sempre, genial. El problema? Els altaveus estaven massa, massa forts. Els pobres desgraciats de la primera fila arribàrem a casa amb un maldecap i un constant xiulit a les orelles que en el meu cas durà fins el dilluns següent. A més, en determinat moment es va produir la típica invasió del públic a l'escenari; després vaig pujar jo amb un parell d'amics i un home que s'assemblava a Reïllo ens va fer baixar. Un gest molt poc encertat, tenint en compte que... Bé, no vaig a dir-ho encara, ja ho sabreu a finals de mes. Ara, paciència... (: No va haver-hi cap incident més, supose. La resta del concert va transcórrer segons la rítmica habitual dels Sva, amb bon rotllo, líquid i fum. Ací vos deixe un vídeo que em va trobar Svaman (com ell diu, old habits die hard). Sembla ser un recull de la jornada, on s'inclouen les actuacions dels participants del concert. Vos el recomane pel que fa als Sva.

I dels concerts passats, anem ara als que estan per vindre. Per ordre cronològic, ens trobem amb un dubte existencial: s'han escoltat rumors que afirmen que els Sva-ters tocaran al del 24 d'abril a València, però no hem trobat cap font que ho confirme. Alguna dada segura? Si la teniu, ja sabeu on estan els comentaris...
En segon lloc de proximitat, apareix el d'Alboraia el dia 22 de maig. Tot i que encara queda temps per comentar-lo amb paciència, escodrinyant per la xarxa he sabut que sembla ser que també hi tocaran els Orxata Sound System. És l'única cosa que tinc, no m'he fet amb el cartell ni res així... de moment.
La resta, per ara, queden massa lluny. Ja vindrà el dia que els dediquem una entrada. He actualitzat la llista del marge amb la informació privilegiada del Myspace de Reïllo.

Això és tot per hui. Com podeu veure, l'enquesta sobre les noves cançons ha finalitzat, així que en breu comentarem els resultats. També intentaré actualitzar amb frikades Sva que, pel que sembla, van a ser el meu principal tema d'edició...

Dolça i Cassalla –   – (13 d’abril del 2010, a les 13:21)  

Veus Siriuseta/Mònica?? Ho fas de categoria!! ^^

Jo no en sabia res d'eixos rumors que anomenes. Es més, no tenia pensat anar a eixe concert, i ja m'està pujant la bilirrubina només de pensar-ho =P

Açò dona ales a la meua plataforma!!

Segueix així que vas de categoria ;D

PD: Per cert, segur que Alcúdia ballarem a escasos metros, i jo sense saber qui eres.

nestor  – (13 d’abril del 2010, a les 13:50)  

Al concert d'alcasser tambe estaven els altaveus massa forts, i jo tambe estava a primera fila, així que, siriuseta, em solidaritze amb tu! XD!
per cert, que es això que sabrem a final de mes????????????????????
podries donar alguna pista.......

ah, per cert:
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!
SVAMAN, TORNA!!!!!

Miss Berlangastyle! –   – (13 d’abril del 2010, a les 19:15)  

Siriuseta, ho fas molt bé :) Però SVAMAN HAS DE TORNAAAAAAAAR! XD

A vore quan els sva venen cap el nord, ostia que ja toques abans o després d'estrenar el nou disc! xD

Anònim –   – (16 d’abril del 2010, a les 16:27)  

La Núcia no porta accent. No és esdruíxola, sinó plana. Ale.

Mònica  – (16 d’abril del 2010, a les 22:28)  

Un minipunt pel valentot de l'anònim... I gràcies, clar! :)

Mònica  – (16 d’abril del 2010, a les 22:43)  

Ah, com no, moltííííssimes gràcies a Dolça & Cassalla, Nèstor i Miss Berlangastyle! Açò seria impossible sense el vostre suport (:

D&C, de segur que ens veurem en més concerts... I ara ja ho saps, no? De tota manera alguna cosa em diu que, si tot va bé, abans que acabe este mes pujaré una foto-sva meua... Nèstor, agafa-ho com a pista si vols! xD

nestor  – (17 d’abril del 2010, a les 11:32)  

collons,pista no, ja ho has dit... XD!

Mònica  – (17 d’abril del 2010, a les 13:49)  

No, no... hi ha fotos, i fotos... Fotos en uns llocs i fotos en uns altres llocs... (:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP