Concerts, concerts, concerts!

Vinga va, que no pare. Esta nit és el tercer concert sva de la temporada, i damunt juguen a casa, així que l'espectacle està assegurat. Ací teniu el cartell: 


A més, el dia 26 hi ha un nou concert, a l'Alcúdia. A partir de les 9 de la nit a l'Àgora Jove. Però ja parlarem d'eixe concert quan toque. Esta nit toca gaudir d'una bona festa sva.

nestor  – (17 de març del 2010, a les 14:00)  

el d'aquesta nit te que ser BRUTAL!!!!!

Mel –   – (17 de març del 2010, a les 17:51)  

JEJEJEJE, TU JA SE QUE VAS A VINDRE, ERES MIG ALCASSERO AIXÍ QUE SI NO VENS TENS DELICTE. EM REFERÍA A SVAMAN, JA QUE ARA ESTÀ FENT RUTES FRIKIS PER EL POBLE PODRÍA FER-NE UNA AQUESTA NIT NO???, PQ VINDRE A FOTOGRAFIAR CA BARALIDES I NO VINDRE A UN CONCERT, QUE CADASCÚ OPINE, PERO A MI ME PAREIX SUBREALISTA QUE POT FER UN FAN SVA!!!!JEJEJEJE

nestor  – (17 de març del 2010, a les 18:04)  

home, tenint en compte que a dània no tenen falles... dificil ho veig, pero, com tu be dius, si es capaç de fer una hora i pico de viatge per a fotografiar el rètol d'una papereria sols per que es nomene en una cançò, podria vindre. jo per si acas no ve intentare fer fotos (no promet res)

svaman  – (18 de març del 2010, a les 13:09)  

Ie, anem a vore. A Dénia ens apuntem a tot, així que sí que tenim Falles. I Fogueres quan toca. És lo que té estar a mig camí, que ho agafem tot. I d'ací poc farem fins i tot el San Fermín si fa falta.

I no, no vaig anar al concert, com ara ja sabreu. Em pilla un poc lluny, i ara sense cotxe està més complicat encara. Bueno, ja comentareu què tal va anar.

Au!!

Siriuseta (olímpica.27) –   – (20 de març del 2010, a les 22:35)  

Jo al final tampoc vaig poder anar, problemes tècnics residencials. Per cert, Svaman, ací http://jovesdaccio.cat/www/index.php?option=com_events&task=view_detail&agid=6&year=2010&month=03&day=27&Itemid=67 fica qeu el concert del 26 és el 27 :S Aclariu-m'ho, per favor, que jo vull que siga el 26.. tot té una lògica: 27 tinc examen de Llatí (ja sé que és dissabte), i l'última combinació SVA-TERS+EXAMEN LLATÍ L'ENDEMÀ va eixir meravellosament bé...

nestor  – (25 de març del 2010, a les 8:51)  

per si et serveix d'alguna cosa, en el tuenti hi ha un event, i posa q es el 27.

Siriuseta –   – (25 de març del 2010, a les 20:14)  

Sí, sí, ja està clar... :)Jo hi aniré. Algú més?

Anònim –   – (27 de març del 2010, a les 15:10)  

a kina hora és el concert?

Anònim –   – (28 de març del 2010, a les 22:19)  

svaman, una pregunta:
tens pensat escriure algun dia o t'has mort?

Siriuseta –   – (29 de març del 2010, a les 19:05)  

Svaman no té internet...

I ja que estic ací, volia dir una cosa... La diria al fòrum Sva però no puc perquè sempre em diu que he ficat un codi incorrecte (i és mentida! Sóc de lletres, però... fotre, sé copiar un número!). En fi, la cosa és que em va parèixer molt fort que deixaren pujar mitja Alcúdia a l'escenari i, quan pujàrem un parell d'amics i jo, ens tirara un home que s'assemblava a Reïllo :( Va ser una injustícia molt gran, jo que havia fet de tot per estar a primera fila tot el concert... Unes xiques estaven cremant-me amb el cigarret i tot però jo ahí aguantant com una valenta... I encara em piten les orelles d'estar davant del bafle tant de temps...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP