El mapa sva

Anem a veure aquesta imatge. Sabeu què és?


Bé, està clar. El planeta Terra. Aquesta era fàcil. Anem a aproximar-nos un poquet més.


Bé, bé. Ací tenim Europa occidental. Però alguna cosa no és normal. Anem a apropar-nos un poquet més. Què tenim ací?


Açò sembla la part oriental (la dreta, per a entendre'ns) de la península Ibèrica. Però... Un moment. Què és això? Què són eixos punts blaus? Anem a apropar-nos un poc més. Ara per parts. Ací teniu les Illes:


Catalunya:

Part central del País Valencià:


És possible que això siga...? Hi ha alguna possibilitat? Ací teniu el mapa per on podeu navegar i fer clic en qualsevol punt blau:


Mostra un mapa més gran

Sí, amics i amigues de l'sva. Tots els punts blaus són els llocs que han tingut la sort de gaudir d'un concert sva. Com que falten concerts per saber, no estan tots els que són, però sí són tots els que estan. A mesura que vagen fent-se més concerts, s'anirà completant el mapa sva. Feu gran el mapa, aneu a esquerra, a dreta... Quan feu clic damunt d'un punt blau i podreu veure quins concerts ha hagut en eixe poble (i un enllaç a l'article corresponent de l'svapèdia). Espere que gaudiu d'una altra "tontá" sva.

Anònim –   – (6 de març del 2009, a les 10:47)  

Xe qu salvatge eres, i després no vols que digam friki????, pues mes frika que aquesta no se si es superable.....jejejeje, mola molt, mal curro que t'has pegat.

Anònim –   – (6 de març del 2009, a les 18:39)  

Svamaaaaaan! M'encanta la tontà Sva!! No deixes de fer-ne maaaai!

Anònim –   – (8 de març del 2009, a les 13:59)  

Que gran!! com de costum Svaman no deixa de sorprendrens..
per cert, que hem de fer per poder vorer el mapa sense apretar l'enllaç??


Molt currat!!

svaman  – (8 de març del 2009, a les 15:16)  

Xe, Mel, una cosa és que faça frikaes, i una altra que siga un friki. Un moment... No, val, tens raó.

Dri, per veure el mapa sense apretar l'enllaç només has de posar-te damunt del mapa en sí. Dalt a l'esquerra tens quatre fletxetes per moure't pel mapa, i un + i un - per allunyar-te o aproparte. Prova a veure si es pot o què.

Anònim –   – (8 de març del 2009, a les 21:11)  

jo hem refereixc dins del propi google earth..

Anònim –   – (9 de març del 2009, a les 18:29)  

Si la vista no m'anganya.....a Formentera hi ha sols un globet...iiii....els sva han anat un parell de voltes cap allí si no recorde mal...mmmmmmmm....¿¿¿¿se t'ha escapat un concert????....hasta aqui puedo leer, ja no se mes. A vore si me'n recorde i lis ho pregunte a vore si algú ho recorda el lloc, el dia etc....a lo millor ho averigues tu antes que jo, q no m'estranyaría....agur....

svaman  – (10 de març del 2009, a les 0:45)  

Dri, no tinc ni idea del que em dius...

Mel, clar que se m'ha escapat un concert. Si em falten mil per trobar, però la paciència i les dades a internet tenen un límit, i jo ja no trobe més concerts (fins que em torne a posar un dia i trobe més...) Així que si averigües el dia de l'altre concert a Formentera, ja saps on stic ;)

Anònim –   – (11 de març del 2009, a les 10:17)  

deixau, ni jo se el que hem dic..
proposta: podríes possar els pobles on es celebren els pròxims concerts en un altre color o que es vegen per a que la gent es faja una idea mental de quins concerts li paren prop i per tant pugen anar

com be he dit, es una proposta, ja que parlar es molt fàcil cuan un no fa la feina..jejaje

Anònim –   – (11 de març del 2009, a les 10:24)  

al que jo hem refería era que s'havia de fer per a que aparegueren els puntets al google eart ( ara ja se que es posant "mapes sva")
per cert, al apretar sobre Bellreguard no apareix el Concert del 7 de juliol de 2007

Aus!!

svaman  – (11 de març del 2009, a les 12:14)  

OK, dri, ja està el de Bellreguard posat. Gràcies pel chivatazo. En quant a lo posar concerts futurs en un altre color, passaré la proposta a l'equip que ha fet el mapa, però ja et dic que està molt ocupat fent altres frikaes, jejeje.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP