Cartells antics

Un espia que viu per Alcàsser o la contornà va adquirir fa uns dies un CD recopilatori o no sé què (no recorde molt bé què em va contar, i ara s'estarà enterant) al mateix poble i que venia amb quatre autèntiques relíquies: quatre cartells de concerts sva de fa anys. I clar, ací els teniu:


 

Ací un concert d'un any desconegut. A veure si algú recorda quin any va ser i deixa algun comentari.

  


  

 Concert de dia desconegut / mes desconegut / any desconegut / segle XXI

 

Anònim –   – (20 de març del 2009, a les 20:03)  

Que comenten els cartells perfavor!!

Anònim –   – (23 de març del 2009, a les 17:10)  

Increible Salva, estem flipant ambel teu poder de recopilació de reliquies sva....jo puc comentar q el segon i tercer cartell van ser organitzats per l'assamblea d'esquerres d'alcasser (A.E.A), una alternativa d'esquerres que va durar 2 legislatures..Els beneficis del primer eren per a l'opertura del Montó, que és on va tocar la dixie el altre dia. I el últim, espectacular, casi té més anys que els propis sva!!!jejeje, era de quan assajaven al CIJ, que ni era cij ni res, era el seu local d'assaig i reunió, es a dir, que feia la funció d'hort!!!
A vore si s'animen i vos conten alguna coseta més. Ale, en breu te enviarem cronica de Los Van-van de cuba!!!!

Anònim –   – (24 de març del 2009, a les 22:24)  

ei, saps aon es fa el concert de castelló?

Anònim –   – (26 de març del 2009, a les 18:52)  

No tinc ni idea, pero en quan m'entere vos avise. Vinga besets.

svaman  – (29 de març del 2009, a les 23:31)  

Mel, el mèrit no és en absolut meu. Tinc uns espies sva que valen el seu pes en or.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP