Què gran nit!

Xiquets i xiquetes, per fi anit va ser el gran concert sva a València. Com la major part de la gent que llig el bloc va estar allí, tampoc vaig a fer cap crònica ni res per l'èstil. Només dir que van faltar Pau (trobe que de vacances a Formentera, substituït per Reillo a la bateria i aquest per Carles a la percussió) i Vicent. A les trompetes estava Tonetti, encara que em va parèixer veure a Ximo per allí (tampoc estic segur, clar). 

Malgrat que no hi havia barra, la cervesa no va faltar en cap moment (no sé ben bé d'on eixia, però pareix clar, mirant la meua cartera aquest matí, que la pagava jo), i la nit va ser molt gran. Llàstima que els tallaren i hagueren d'acabar ràpid...

Vaig xarrar amb Dri i Melina (una bona estona, i els vaig donar una primícia que demà o l'altre diré), Siriuseta (trobe que no va arribar ni a un minut!), Sauco, Enric, el Dur... Què més es pot demanar? Ah sí! Vaig tornar a casa amb una baqueta del gran Reillo!!!

Desgraciadament, cap dels que estaven amb mi portaven càmera, així que, per la meua part, no hi ha ni fotos ni vídeos. Espere que algú envia alguna cosa i tots puguem veure alguna cosa.

Més coses per no oblidar:
- El gran Nico col·laborant en ROAC, crec. 
- Guillem disfressat d'abella treballadora.
- Siriuseta i Dri pujant a l'escenari a ROAC amb les antenes.
- Just es va posar a ploure quan va acabar el concert. El ser diví que fuma marihuana i beu en tetra-brick ens va escoltar!
- Tonetti recordant el seu discurs de fa 2 anys al mateix lloc exactament.
- La foto amb totes les xiques sva. Envieu-me-la ja!

En fi, que ens tornarem a veure el dia 31, a València també. Allí ens haurem de fer TOTS una foto de família... És l'últim concert sva!!!

ACTUALITZACIÓ (5 HORES DESPRÉS): Ara he estat buscant, i no només hi ha el concert del dia 17 a Xaló, sinó que també hi ha un concert el dia 7 de novembre a Ontinyent. De moment, eixe és l'últim...

svaman  – (9 d’octubre del 2008, a les 22:03)  

Concert a Xaló el dia 17!!! A vore si Rhaegar s'estira i anem...

Anònim –   – (10 d’octubre del 2008, a les 15:12)  

Tindràs morro! Seràs capaç de queixar-te d'haver xerrat menys d'un minut? Si només vaig aconseguir trobar-te perquè Sauco em digué on estaves i damunt quan t'ho vaig dir de poc no t'enfades amb ell! I estaves vegent-me abans que jo anara a saludar-te, perquè jo estava mirant-te i pensant "deu ser Svaman" i no et vaig dir res perquè no duies unes antenes -ehem- per identificar-te, però jo SÍ que les duia i podries haver-me parlat!!!

Al del 31 d'octubre no sé si aniré... Cal pagar entrada i entre això, el sopar i el tren, ja no cal que dine en tot novembre. Encara que em sabria greu no anar perquè si no ho faig em passaré la nit de Halloween al llit com de costum, però en fi, això s'ha de pensar ben pensat.

Jo tampoc no tinc gran cosa de material audiovisual. Un parell de vídeos, un d'ells on es veu Guillem vestit d'abella copulaora i un altre de la cançó de Doraemon, però tenia una ànima graciosa cantant i no se sent bé la dolçaina. Amb quin gust li haguera trencat el mòbil en el cap...

Per cert, jo sí que vaig notar la pluja. Sauco ens va dur en cotxe a l'estació (L) però ens l'havien tancada i començàrem a vagar buscant caixers acollidors. La majoria tenien ja un rodamón dins, així que vam haver de conformar-nos amb un que no arribaria als 5 metres quadrats pels tres xDD I més tard ens ficàrem dins d'un pàrking, on sí que s'estava ample i calentet i es podia fer pipí. Ara duc un refredat que fa por, però recorde l'escena de dalt de l'escenari i pense que valgué la pena ^^

També jo vaig parlar amb Melina, que em presentà més xiques Sva. He de reconèixer que em vaig espantar un poc quan em va dir "Siriuseta?" i jo no sabia qui era xD

Deixe açò ja que es fa llarg!

Anònim –   – (10 d’octubre del 2008, a les 15:13)  

Sí, definitivament s'ha fet llarg XD

svaman  – (10 d’octubre del 2008, a les 17:57)  

Però encara no saps que a mi em perd la vergonya? A la pròxima, sense falta, compartim una cassalleta (si hi ha barra, clar). Tranquil·la, que açò no torna a passar...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP