Del concert de Xaló

Divendres 17 d'octubre. Xaló. Tercer concert dels cinc que tinc planejat anar en 40 dies. Com sempre, m'oblide la càmera de fotos. Un amic em deixa una. Com sempre, me la deixe al seu cotxe. En fi, que estic destinat a no poder fer fotos i vídeos de cap concert. Així que perdoneu-me si l'únic que us puc oferir són avorrides frases...

El concert va començar a les 2,15 aproximadament, després d'Un d'Eixos i d'Skalissai, i no va durar molt (després anava Aspencat). Bo, realment va durar pràcticament igual que tots, ja que van tocar les de sempre, excepte "Esperança". No hi havia molta gent i la major part dels qui estaven no es menejaven molt, però bé, em vaig dedicar a gaudir del concert sva i au. Ximo, guitarrista d'Aspencat, va cantar "República Alcassera".

Per altra part, vaig conèixer als qui em faltava per conèixer, vaig estar xarrant amb molts d'ells i elles una bona estona i em van donar molta informació privilegiada que no puc dir... ;-).

Ah! I vaig aconseguir la pua d'Enric. Ací teniu com va creixent el museu sva. Una baqueta de Reillo i una pua d'Enric...

 

 

El pròxim que aniré serà el dia 31 a València, i allí faré tres milions de fotos i vídeos. Aquesta vegada no se m'escaparan vius. I espere veure a mooolta més gent, i més animada.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP