Pregunta número 7

Nivell: difícil.
Puntuació: 3 punts al primer que conteste, 2 al segon i 1 al tercer (a svaman@hotmail.com).
Pregunta: De qui és aquesta boca i on està feta la foto?

Anònim –   – (21 d’octubre del 2008, a les 20:17)  

Xe, que passa ací?? on estan els blogsvaadictes???, pq ningú fa cap comentari???, ni al post de Xaló ni res!!!!!....que desatre, ara que estic tot el dia a l'ordinador necessite vidilla de tan en tan sino malament...jejeje....que passa que esteu tots investigant de qui es la boca i on esta feta la foto o que????
ale, salut per a tothom!!!

svaman  – (21 d’octubre del 2008, a les 20:26)  

Xe, quanta raó té Melina! Que si no comenteu res jo pense que ja no entreu, i em pose a plorar, jejeje.

En quant al concurs, de moment els 3 punts van per Rocío, i un punt a Melina per encertar el personatge però no el lloc (recordeu que totes les respostes estan al blog, és a dir, eixa foto també).

Encara queden dos punts per donar...

svaman  – (21 d’octubre del 2008, a les 20:43)  

I Siriuseta s'endú un punt per encertar amb alguna pista...

Anònim –   – (22 d’octubre del 2008, a les 14:29)  

tongo?????, Jo vuic mes punts!!!! he encertat sense cap pista m'has donat els mateixos punts que a siriuseta!!!!! això no es just!!! jejjeje.

svaman  – (22 d’octubre del 2008, a les 16:18)  

A vore, el jurat s'ha reunit i està estudiant el cas. Atenció, ací està el veredicte: Svaman, com sempre, té raó, jejejej.

Ho sent Melina. Una decisió dura, però justa.

Anònim –   – (22 d’octubre del 2008, a les 18:01)  

Però com vaig a tindre temps de posar comentari tots els dies? Si a dures penes puc fer una ullada per si ha posat pregunta o no!! No tinc vida pròpia, la meua vida és del Batxillerat!!!!!!! >_<

Anònim –   – (23 d’octubre del 2008, a les 16:40)  

Per cert, de qui es la dentadura que ni ma donat temps a buscar!!
a primera diria qe es d'enric..

svaman  – (23 d’octubre del 2008, a les 17:27)  

La boca és d'Enric i la foto està feta a Grècia

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP