El test sva

Ací teniu un xicotet test per comprovar la vostra svamania:

Pregunta 1: A quants concerts sva has anat?
A) A cap.
B) Entre 1 i 5.
C) Entre 6 i 15.
D) Més de 15.

Pregunta 2: Coneixes el nom dels membres del grup?
A) De quin grup? Açò va de música?
B) Sé que hi ha un Sauco, i poc més.
C) Clar, sé la majoria dels noms.
D) Et refereixes a Pau i Reillo, encarregats de la percussió; Emilio, Vicent, Sauco, Francesc (i un quint membre que va entre Tonetti i Ximo), la millor secció de vents del País Valencià; Gusmà el baixista; Dani i Enriquito Loreal, guitarrejant; Nel·lo amb les tecles i Àlex i Guillem cantant i amb les dolçaines??? Clar que me'ls sé!!

Pregunta 3: Escoltes altra música apart d'Sva-ters?
A) Clar, Bisbal i Furtaaamantes.
B) Clar, escolte tota la bona música del País Valencià.
C) No, només escolte Sva-ters.
D) Clar. Escolte "Manuel Santillán, el león", de Los Fabulosos Cadillacs; "La bolsa", de Bersuit Vergarabat; i "Indios de Barcelona" de Mano Negra.

Pregunta 4: Portes algun tatuatge?
A) Sí, un que posa "Amor de madre".
B) No.
C) Sí, un tatuatge d'un wàter en el pit.
D) Sí, tinc la cara de Tonetti tatuada en el cul.

Pregunta 5: Tens els CDs i/o alguna camiseta dels Sva-ters?
A) No, però tinc una cançó d'ells baixada de la mula. Crec que es diu "Ave María"
B) Sí, tinc els CDs baixats d'internet.
C) Clar, els tinc originals i una camiseta.
D) Clar, tinc els originals però escolte còpies que m'he fet per a que no es ratllen i vaig a la paraeta tots els concerts per a vore si han tret algun modelet nou que no tinga ja.

Cada resposta A val 1 punt, la B val 2 punts, la C val 3 punts i la D val 4 punts.
Si tens de 5 a 9 punts: Què fas en aquesta web?
Si tens de 10 a 14 punts: No està mal. Coneixes Sva-ters i portes una bona vida, però encara no has arribat a la sabiduria total.
Si tens de 15 a 19 punts: Enhorabona. Eres un svaddicte dels que queden pocs. No puc donar-te cap consell, tu me l'hauries de donar a mi.
Si tens 20 punts: Sens dubte, tu eres el ser diví que caigué del cel al motor del tio Martí i va donar pas a l'sva.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP