El bloc sva fa un any!!!

Gent del món sva, avui el nostre bloc està de festa. El 4 d’agost de 2007, ara fa un any, va arrancar, amb molta il·lusió i humilitat, aquest bloc dedicat a un grup de música genial, visionaris i creadors d’un estil de vida: l’SVA.
El primer dia tenia moltes coses que posar: el text de benvinguda (podeu rellegir-lo ací), un test per comprovar la vostra svaddicció (podeu fer-lo ací), les fotos que tenia amb membres sva (ací estan) i amb la samarreta sva a Mèxic (ací) i una crònica del concert de Pedreguer (ací).

El bloc sva va ser creat per saciar la set sva que sentia, i que pensava que algú més podia sentir. A més, necessitava demostrar-los que hi havia gent que “entenia” la seua música (no m’entengueu mal, no vull dir que jo siga l’únic), i el bloc va ser el resultat del meu amor a l’sva (ho sé, ha sonat gay). A pesar de que he passat mals moments (ho passe mal quan no sé què posar), la satisfacció que m’ha donat veure créixer el bloc compensa tota la resta. És un orgull veure en què s’ha convertit. Parle com si fora el meu fill, però és una cosa pareguda.
Així que seguiu alerta, que el bloc sva continuarà donant guerra molt de temps. He recarregat piles, així que esteu atents al bloc que actualitzaré prou a sovint, al menys fins que se'm tornen a acabar les idees.


PD: Xe, que el dia 20 va ser l’aniversari de Fran (trompeta, 36 tacos) i el 22 el d’Enric també (guitarra, 26 anys) i no els hem dit res. Un aplaudiment per als dos membres sva!

PD2: Per cert, que us pareix la idea de fer un concurs per celebrar el primer any del bloc? Jo faria preguntes les respostes de les quals estaran al bloc. Qui més acerte s'endurà un premi d'on pixa el matxo: el nou àlbum (quan isca) signat per algun membre sva (el primer que pille a un concert). Jo m'encarregaré de comprar-lo i d'enviar-lo. Porque vosotros lo valéis. Si no hi ha molta il·lusió en els comentaris, ens estalviem el concurs i em quede jo el CD ;)

Anònim –   – (4 d’agost del 2008, a les 23:33)  

Svamaaaaaaaan, moltes felicitats! Jo conec la criatura de fa poc però li he agafat estima i la visite gairebé cada dia...
T'he contestat el mail!
I, clar que hi ha il·lusió pel concurs! Jo m'hi apunte encara que perdré, sóc torpe x) I segurament Dri també s'apuntarà, ja li ho diré jo si el pille connectat ^^
Doncs això, un bes, salut i Sva!

Anònim –   – (4 d’agost del 2008, a les 23:53)  

Felicitats per al bloc sva, per a Fran i Enric xo sobretot i x damunt de tot felicitats x a tu...creador del gran bloc q m'ha alegrat tantes vltes i m'ha fet desconectar tantes altres!!

Jo també m'apunte x al concurs eixe del q parleu...tot siga colaborar xq guanyar ja és un altre tema!





Bon estiu svaddictes!













Atzuu! =)

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP