Der Sva-tersen

Aquest post va dedicat a Dani, el major svaddicte d’Alboraia. I com a bon svaddicte que és, va pregonant l’sva per allà on va. En les seues pròpies paraules:

"Resulta que l'any passat, quan vaig fer l'intercanvi a Alemanya, li vaig grabar un disc d'Sva-ters al meu alemà per a que sel enduguera y quan vaig arribar allí, a sa casa, el cabró se les sabia perfectament amb el autentic Valensiano. Y continuant amb la meua tasca de dispersió de l'Sva ell, Benjamí, el meu alemà, Va incluore als reis SVA-ters a la wikipedia alemana, ademes de la nostra Dolçaina. (No vejes com sonava la meua en terres alemanes)."

Ací teniu l'article en qüestió:

Aquest ja és la tercera wikipèdia que conté l’article. La primera va ser la viquipèdia catalana. I el creador del primer article d’Sva-ters a la viquipèdia va ser el vostre humil servidor, Svaman, prou temps abans de crear el bloc (també vaig crear els articles “A foc” i “Berlangastyle”). Després algú la va traduir a la wikipedia en castellà. I ara, en tercer lloc, el nostre amic alemany ha creat la pàgina en la wikipedien.
Au, a continuar expandint l’sva.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP