El concert a Orba

Ie xiquillos, anit per fi vaig poder anar al primer concert sva de l'any!! I com sempre, els salvatges estos van demostrar per què són els números uno.

Després de perdre'ns anant de Dénia a Orba (que també té collons la cosa), vam arribar al lloc del concert a les dotze aproximadament, i ja estaven els sva damunt de l'escenari. Allí no hi havia ningú, i pensava que anava a assistir al concert sva més trist de la història. Van tocar una cançoneta, però no sé si la estaven tocant o només estaven provant. La qüestió es que varen baixar de l'escenari després d'eixa cançó i se'n van anar. En eixe moment jo estava que no sabia molt bé què estava passant, i vaig veure que Sauco venia cap a mi. Desprès van vindre també el Dur, Enric i Fran (a més de la Tona, la representanta). I jo estava com una quinceañera que estiguera parlant amb el Furtaamantes. Per fora em feia el dur, però per dins estava tremolant amb mil preguntes que fer-los i mil coses que dir-los. Sauco em va explicar que havien arribat a l'hora de la prova, però que el camió encara estava descarregant o alguna cosa pareguda, i per això estaven provant a eixes hores.

A la una més o menys va començar a tocar Aspencat i ja la plaça estava plena, i a les 2:30 començava el concert sva. El Suéltala, Óscar (que ja no sé si es diu així, perquè ja no ho diuen en cap moment, crec) va obrir el concert, i la veritat és que té pinta de temaso. També van tocar la Rumba d'Amore, ROAC, L'asmolaor, Els superherois, Capdesuropatia, República Alcassera, Autodestrucció, Indios de Barcelona de "Mano Negra", La Bolsa de "Bersuit Vergarabat", El Satánico Dr. Cadillac, de "Los Fabulosos Cadillacs" i el That's a Plenty. Estic parlant de memòria, així que és possible que em deixe alguna. A més, van fer tota la festa que sempre fan. El concert va ser curtet, d'hora i mitja aproximadament, però un concert sva sempre és un concert sva. A més, si m'ho vaig passar bé en un concert sva de 14 minuts, vol dir que no demane molt.

Per cert, faltaven Emilio (saxo), Vicent (trombó) i Ximo/Tonetti (trompeta), així que la secció de vents estava (molt ben) representada per Fran i Sauco. A més, Reillo (a Ecuador) i Dani (a Nova York) tampoc estaven, i van ser substituits per un tal Carlos (a la percussió, nou membre de la família sva) i Nico (un crack a la guitarra que sol substituir a Dani o a Enric quan falten).

En fi, vaig fer un parell de vídeos i alguna foto, però no trobe el cable per passar-los del mòbil a l'ordinador, així que de moment no puc posar-los ací. Si algú va fer fotos o vídeos, ja sabeu on haveu d'enviar-los (sí, a svaman@hotmail.com). I també és veritat que no vaig fer els millors vídeos que podia haver fet (com el solo de Sauco amb el "ferro" i la "goma", el solo de Carlos a la percussió o alguna cançoneta nova).

Svaddictes, continueu anant a tots els concerts que pugau (el següent el dia 11 a Silla), feu fotos i vídeos i aneu a acosar-los que són uns salvatges també com a persones.

PD: Vaig conèixer a Núria, la nòvia de Nico i cunyada de Nelo, que em va informar d'algunes cosetes. També posaré la foto que em vaig fer amb tu, Núria, però em taparé la cara, ho sent, et vaig mentir.

Anònim –   – (1 d’agost del 2008, a les 23:54)  

Si Doraemon vol, a Silla estaré!! ^^
Bona crònica, per cert! Ah,i saps que vaig fer jo el cartell del concert d'Orba? (Ara és quan edites el post per dir que és el pitjor cartell d'un concert Sva que has vist en la teua vida).

Anònim –   – (2 d’agost del 2008, a les 12:50)  

Jo vaig estar al concert d'alcasser i va estar bé. molt de performance (una risa, dos tios fent el pallaso), pero varem trobar a faltar cançons tan representatives com Esperança, El lio Sva o Autodestrucció. Per lo demás, de puta mare, estaven tots menys Guillem (incluint els intermitens Emilio i Toneti)fent tota la festa de sempre. Però realment (i ho dic amb tota la pena del meu cor) s'esperavem més ja que jugaven en casa.

Svaet

Anònim –   – (2 d’agost del 2008, a les 18:48)  

Pues muy maaaaaaaaaaaal! ¿De verdad te taparás la cara? :'( Con lo guapos que salimos...
En Alcasser, como suele pasar, les pusieron el hilo musical para tirarles. Se quedaron muchas por tocar, pero es que no les dejaron más. Nos vemos en Silla, bon estiu!
Nuria

svaman  – (4 d’agost del 2008, a les 10:15)  

Siriuseta, i pq no m'envies el cartell pq tot el món puga veure-lo?? Jo, per exemple, no sé com és. Enviame-lo i el posaré al bloc perquè tot el món puga gaudir del teu art.

Anònim –   – (6 d’agost del 2008, a les 14:22)  

El tal Carlos eixe que dius, es un figura.

T'ho dic, perquè es del meu poble i a més el conec personalment.

A més, pensa una cosa, per sustituir a Reillo........imagina't si es bò ^^


SALUT i ens veiem a Silla !!!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP