Continuem amb Gavarda

Collons, pareix que el concert de Gavarda fora Woodstock, jejeje. Ací teniu unes quantes fotos del preconcert i del concert en sí. Prompte tindreu la resta de fotos a la web oficial. Doneu-li les gràcies a Melina que ha sigut ella la que s'ha pegat el curro de fer les fotos i enviar-les.

En les proves de so



Al camerino



Al concert



I ací teniu un nou vídeo del concert. En aquesta ocasió de El lio SVA. Continuem esperant aportacions.

Unknown  – (2 d’abril del 2008, a les 8:29)  

Els festers i festeres de Gavarda volen donar les gràcies als sva ters pel magnific concert que ens oferireu. La gent ens felicita pel carrer, no s'esperaven tanta gent al poble. Jo, de veure a ma mare ballant el lio sva a 5 meters de mi ja val tots el diners del món

Siriuseta  – (2 d’abril del 2008, a les 19:00)  

Doncs jo vaig veure l'ex-alcalde ballant els superherois, això també valia molts diners! n_nU
Gràcies, Melina, t'adorem!
Jo no podia fer fotos... I menys mal que no he eixit en cap xD

Anònim –   – (3 d’abril del 2008, a les 14:46)  

Xe xe si es que es deberes que no te preu vore eixes coses.M'ha vingut al cap l'escena que m'imagine de "les ueles vinga el bot no mos deixen passar..." i crec que no hi han diners per a poder pagar això, aixina que espere poder voreu prompte a un concert Sva.
Nose si saureu donat conter de la fantastica entrà que fa Guillem en aquest video pero jo le ficat ja 20 vegades i "mascorrec" cada volta que el vec.Xe Guillem tens un 10 i tot el meu respecte!
Vinga continuem esperant mes aportacions!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP