Ressaca del concert de Gavarda

Svaddictes del món, ja han passat dos dies del concert de Gavarda, així que supose que ja hauran passat les diferentes ressaques de tots els qui vau anar. De manera que ja esteu preparats per contar als desafortunats que no varem anar històries, anècdotes, cròniques... També envieu-me totes les fotos que féreu a svaman@hotmail.com perquè tot el món les veja. I penjeu els vídeos al YouTube, que jo els trobaré i els posaré ací...

En els comentaris del post anterior i en el fòrum sva podeu llegir la crònica del concert de Siriuseta, que pareix que s'ho va passar de puta mare.

Ací teniu el primer vídeo del concert de Gavarda. La primera part de la Rumba d'Amore:



Espere mostrar-vos prompte més fotos fetes per Melina (fotògrafa sva) i algun vídeo més.

PD: Mentre vosaltres gaudíeu d'un concert sva, ací em teniu a mi després d'onze hores a un aeroport de Londres:

Siriuseta  – (31 de març del 2008, a les 13:25)  

Ai, pobret, nosaltres en Gavarda i ell passant-ho fatal en Londres ¬¬'
Ara m'ho miraré tot, i et passaré -quan aprenga com fer funcionar el Bluetooth després de matar l'ordinador- una foto que vaig fer. No és gran cosa, estava massa ocupada com per fer fotos, a part que el meu mòbil va estar prop de morir entre les cames del cantant ^^U

Anònim –   – (31 de març del 2008, a les 19:08)  

Això això,aneu enviat fotos i anecdotes tots els que vau anar que molta gent no vam poder asistir i sols pel que m'han contat i de llegir com seu va pasar Siruseta m'aborrone de pensar si aguera estat allì..!T'enveje Siruseta,et vas presentar als membres Sva i damunt el van dedicar una canço!! (segons la meua creensa ja pots morir en pau!!)
Be, espere vorels prompte si finalment toquen a València i si no m'haure de esperar uns mesets mes.

Au cacaus!

Pd:cabrons digau algo sobre eixe concert!!

Anònim –   – (31 de març del 2008, a les 19:11)  

a per cert, cuan comenseu a mirar la apretada agenda que segur teniu no s'oblideu de fer lloc al concert de Beniarjo que teniu pendent d'este estiu!, que ja me informat que san posat en contacte amb vosaltres per aclarirlo!!!

ara si,Au kakau!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP