El personatge de la setmana

Si seguiu, com és la vostra obligació, la web de Tercera Via, sabreu que cada setmana entrevisten a un membre d'algun dels grups que formen part de l'associació. I aquesta setmana li ha tocat a Dani, un dels nostres guitarristes sva. Fent clic ací podreu llegir l'entrevista que li fan i comprovar que la foto que ix és exactament la mateixa que vaig retallar jo per a fer la fitxa de Dani.

Siriuseta  – (28 d’abril del 2008, a les 16:40)  

Uau =)

Quina merda allò de la Sala El Loco, ho sent. I què guais són en Gavarda, que creen tendència. Els de la capi els imiten, muahahahaha.

Sauco, vull la nostra foto! sniffff


Salut i Sva!

Siriuseta  – (29 d’abril del 2008, a les 14:05)  

Ei, per cert! Aniràs al d'Albal, del 10 de maig? Et pilla més prop que Gavarda, no?

Anònim –   – (30 d’abril del 2008, a les 12:14)  

Quin Tio!! :D

falte un mes per al concert del Deltebre! Ueee!

Anònim –   – (1 de maig del 2008, a les 16:34)  

Be, ara que ja ma passat la resaca i l'emoció d'haver vist al'Sva-ters en directe em toca compartir algunes coses(les que menrecorde)del concert amb tots els Svaddictes que es van quedar sense vorels.
Primer faré una valoració global, DE PUTA MARE.be,jasta.

Van començar tocant Desgavell, despres Sva-ters i finalment Pirat's; els 3 ho van fer de 10.
Despres de adelantar a la gent en la cua(perque era entrar o morir)i i entrar a la sala comensaba la nit.
Despres de calfar el cos tant ballant amb Desgavell com a la barra vaig desidir que habia de ixir per a que em pegara el aire (perque la calor era insoportable), pero per sort em van dir que si eixia fora ja no entraría així que em vaig quedar al "hall" que hi havia menys gent, i per a la meua sospresa eixa gent era poca pero de cualitat,eren els principals artistes de la terreta. Així pues, com ja anava contentet em vaig desir a autopresentarme a tots (un per un clar), així que vaig coneixer a Miquel (dolçaina i cantant d'obrint pas )Arnau (guitarra de La Gossa, al cual vaig haver de convidar al tipic "xupitet"), a guillem, enric, crec que a gusmà, a fran i a Sauco clar, encara que a Sauco el vaig coneixer a l'escenari (ja que vaig estar tot el concert a 30cm d'ell). Be pues parlant amb tota aquesta gent va ser cuan em van comunicar la mala noticia, Alex, el Dur, estava a s'acasa amb 39 de febra.Alex es un component moolt important al grup i no sabia que podia ocorrer al concert sense ell, pero per sort em van tranquilitzar digent-me que estava tot controlat.

be asta asi la previa al concert

Siriuseta  – (3 de maig del 2008, a les 21:56)  

Svaman, svaman... A quina hora és el concert d'Albal? Estàs desconnectat del blog o és que ja no vols contestar-me? ='(

svaman  – (4 de maig del 2008, a les 21:53)  

Ja está, ja està. Ja sóc ací. El concert d'Albal no sé a quina hora és. He estat investigant, i l'únic que he pogut averiguar és que serà "després de sopar" ¬¬

I no, no podré anar. Ja que des d'ací València no dispose de mitjans de locomoció per desplaçar-me. Així que per anar a un concert ha de ser a València o propet de la Marina (quan estiga a Dénia).

Ah, i per a dri: Moltes gràcies per compartir l'experiència amb tots els que no varem poder anar. Va ser el teu primer concert sva?

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP