Trobant coses

Rebuscant entre tots els trastos que hi ha per casa, vaig trobar l'altre dia aquest CD:



"Música contra la relaxació? Música de les Comarques del País Valencià? Açò què és? D'on ha ixit?" De manera instintiva i sense pensar-ho el vaig girar per veure qui col·laborava i, en menys de dues dècimes de segon vaig trobar el meu objectiu. Ahí estava, la cançó 19 del segon CD: Sva-ters: Lio Sva (posa Lio Sva i no El lio SVA, com posa al A Foc). Així que vaig haver d'escoltar-lo per veure què tal. I és la versió de El lio SVA no definitiva (la que podeu sentir en aquest post antic, també sobre un CD recopilatori amb El lio SVA).

I buscant en el llibret vaig trobar aquesta descripció del grup amb la foto. No calen més paraules...

Feu clic per veure la imatge en gran

Siriuseta  – (10 d’abril del 2008, a les 21:20)  

Ara em miraré eixa versió Sva...
Per cert, m'han dit al meu blog que volen les Cròniques de Gavarda ací, a Svamania, però jo no puc posar-les, òbviament... Si les vols, dis-m'ho i te les passaré, o directament copia-les del meu blog, al que accediràs fent clic al meu nik :)

Siriuseta  – (10 d’abril del 2008, a les 21:32)  

Principalment he notat que falta "Quiero una S, quiero una V, quiero una A: SVA!" i un soroll estrany quan comença a ser instrumental i paren de cantar...

Siriuseta  – (11 d’abril del 2008, a les 22:29)  

Xè, si volies tindre contacte només m'havies de demanar un correu, no calia que li resares totes les nits de lluna plena a Martí el Regaor per aconseguir que em fera un blog!
I sí, crec que quedarà un poc massa redundant... Però en fi, no ho deia per mi, era per dri.
I això, salut i Sva!

Anònim –   – (12 d’abril del 2008, a les 0:21)  

La versió eixa la veig un poc seca, tat?Sera perque m'agrade el tros de Quiero un S....És =, igualment m'ha fet ballar... :D

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP