Només queden 3 concerts?!?!?!?

Svaddictes, he estat aguantant-me últimament per a que no "cundiera el pánico", i esperava que l'apartat de "Calendari d'actuacions" es fera gran i gran... Però ja ha arribat el moment de que cunda: només queden tres concerts sva programats!!!

Segons la web, hi ha un concert a Vila-Real el dissabte, un a Carcaixent el dilluns 15 (el que en teoria serà l'últim concert d'Enric en sis mesos) i un altre a Alacant el dijous 25 d'octubre. I desprès? Fa poc hi havia un altre programat, també a Alacant, per a principis de 2008, però ja no està.

Ja no tenen més concerts perquè ningú els contracta? O perquè ells no volen fer concerts? O són massa gossos per a renovar la web? O tal volta és que ara és una temporada escassa en concerts? O serà que han decidit prendre's un descans per treballar en el tercer disc? O serà que han decidit prendre's un descans per treballar en el tercer disc? O serà que han decidit prendre's un descans per treballar en el tercer disc? Ho escric tres voltes per a vore si se'ls queda en el subconscient i es plantejen fer-ho (si tenen un temps sense concerts, què millor que preparar un altre disc?)

Bueno, vaig a vore què em diuen els meus espies sva. En quant tinga notícies, sereu els primers en saber-les. Bueno, els segons, ja que jo seré el primer. Bueno no, els tercers, ja que els que em proporcionen la informació ho sabran abans que jo. En fi, que us ho diré tot.

Au kkau

Anònim –   – (10 d’octubre del 2007, a les 16:22)  

NO NO i NO!! La meua persona seria incapaç d'acceptar que els sva-ters pararen de fer concerts!! Senyores tres concerts!! I cap per "los alrededores" de Gandia (Xeraco, Bellreguard...) Nomes se sapiga algo, avisa xfavor!!!

Ale, a rebentar de salut :D

P.D.: esta insertidumbre acabara amb mi...

svaman  – (10 d’octubre del 2007, a les 18:29)  

Tranquil, que els meus espies ja estan infiltrant-se en tots els ministeris possibles, en la CIA, en la TIA i en el FBI per a desenmascarar aquest assumpte.

Seguiré informant...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP