Gràcies a tots. Ara, a per les 3000

Avui fa exactament dos mesos que va començar este bloc sva. I encara que moltes voltes he pensat que estava fent una tonteria i que ningú l'estava fent cas, el contador em deia que hi havia molta gent ahi que si el llegia. Però més enllà dels números, el que em fa seguir avant són els comentaris de la gent que em coneix i que m'anima a seguir.

No vaig a seguir molt més en aquest escrit, que m'està pareguent molt cursi, jeje. Només donar-vos les gràcies a tots: als que heu deixat comentaris, als que llegiu i se n'aneu sense dir res, als que entreu cada 15 dies, als que entreu dues voltes al dia... En fi, moltes gràcies a tots.

Seguirem ací, al peu del canó, mentre l'sva siga estiga latent en qualsevol part. Així que... salut i sva!!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP