La nova cançó sva

Svaddictes, recordeu que a finals d'agost us vaig avançar que els sva tenien una xicoteta sorpresa? Pues bé, els que no hagen anat a un concert des d'aleshores (com jo), ja podeu vore de què es tracta. És una versió d'una cançó de jazz anomenada "That's a Plenty". Ací teniu el vídeo:



PD: El vídeo és del concert d'Almussafes, però no és meu, sinó de cesaralfarb, que té prou vídeos dels sva (i d'obrint pas, i la gossa...) a YouTube. Jo l'únic que he fet ha sigut baixar un dels seus vídeos (que és prou més llarg), tallar-lo i tornar-lo a pujar. Així que doneu-li les gràcies a ell.

Ala, a disfrutar

Anònim –   – (15 d’octubre del 2007, a les 20:09)  

Gràcies a Déu que has actualitzat!!! Pensava que em moriria sense saber res dels Sva-ters... Xé, una llàstima que no fagen més concerts (a part d'eixos tres als quals jo no puc anar...)
Continua actualitzant, som molts els que ho necessitem...

Salut :P

svaman  – (15 d’octubre del 2007, a les 21:10)  

Gràcies svaddicta. Quan no actualitze el blog no penses que és perquè passe o perquè no tinc res que posar. Sempre estic atent a coses noves i pensant noves frikaes (d'ací poquet posaré una que m'està costant prou, però que espere que us rigau amb ella). És simplement que torne a Dénia i allí no tinc Internet, així que només puc posar coses quan estic a València.

Per altra part, tranquila que hi hauran més concerts, però no ara, que arriba el fred. Si el descans serveix per a tornar amb més cançons sva, vas a queixar-te ;)?

Salut i sva!!

Anònim –   – (18 d’octubre del 2007, a les 14:05)  

Wapíssima la versió!! I per cert, la pròxima vegada q vaja a un concert i toquen aquesta versió no podré resistir la tentació de pujar a l'escenari a ballar amb ells, quin bailoteo es peguen jejeje, portaré trajes de dones de charlestone si fa falta.
Encara no assimil·le q'l dijous siga l'últim concert. Be, agafarem forces per a lo que ve q tinc la impressió q serà boníssim!
Un bloc brutal!!!
Eres el puto amo,svaman!!! (recordes?jejejeje)

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP