Suéltala Óscar, suéltala...

Si en el post anterior parlava de que si escoltaveu una cançó en un concert que no fora d'ells seria una versió, ara em retracte. Des de fa un temps obrin els concerts amb una mena d'introducció. Jo l'anomene "Suéltala, Óscar" (perquè bàsicament és l'únic que diu la lletra), i és una bona manera de trencar el gel abans de que Guillem diga "Contra l'especulació musical i la manipulació televisiva!" i comencen el concert amb "Capdesuropatia" (sí, jo a voltes també m'asuste de saber-m'ho tot de memorieta).

A l'Fnac van comentar que durant la gravació del videoclip hi havia un llaurador que no parava de dir "Suéltala, Óscar" i que ells no van tindre més remei que fer la cançó. No sé si és exactament així perquè no me'n recorde molt, però bàsicament eixa és la història.

Serà la intro del tercer disc? La veritat és que com ja m'ha acostumat a escoltar-la abans dels concerts, no estaria malament. Si voleu sentir-la, és lo primer que canten en el primer vídeo que teniu ahí a la dreta, on posa "el concert a la galileo". Feu click i au. A gaudir...

SVA!

Sauco  – (11 d’agost del 2007, a les 3:57)  

Realment, era uno dels ajudants en la grabacio del videoclip, al que, cada vegada que anaben a grabar, el director li dia "SUELTA OSCAR",
Com que la frase la ascoltarem aixima com a 54987632158745962200 vegades, pensarem que teniem que fer algo en ella.
Y este es el cuento, el cuento de com te pot asomar una idea de cuansevol part, y de ahi a fer un tema, asoles hian tres, o cuaranta ansachos.

svaman  – (11 d’agost del 2007, a les 10:41)  

Homeee Sauco!!! Ja sabia jo que tu series el primer membre del grup (amb perdó de l'expressió) en comentar la situació. I és més que possible que també sigues l'últim. Però bueno, està bé.
Gràcies per iluminar-nos amb la teua sabiduria de primera mà. Eres el nostre Yoda particular, però sense ser verd ni mesurar un metro.
Au kkau!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP