I el tercer disc?

Vilapingüinencs, com va la vida? Estava l'altre dia en "mis quehaceres diarios" (bàsicament fer el gos i pensar en com seria una societat 100% sva) quan vaig pensar en el tercer disc d'Sva-ters. En un concert els vaig preguntar a les xiques de la paraeta de les camisetes que quan ixiria i em van dir que els ho preguntara a ells, però em va fer vergonya pareixer un friqui sva (i vaig i faig este bloc, mostrant la cara i tot) i no els vaig preguntar res. De totes formes, em van dir que eren uns gossos i que tardarien.

I jo em pregunte, si del primer al segon van passar quatre anys (crec), haurem d'esperar al 2010 per al tercer CD??? Espere que no. Eixe tercer CD és l'unic disc en la meua vida que espere amb ansietat, perquè quan em vaig baixar el "Berlangastyle" no estava tan enganxat com ara i no l'esperava tant.

Tinc por que en un grup de tants components algú se'n vaja o siga difícil que es reunisquen, etc. A més, els anys van passant i ja no som tan joves (ejem, va pels membres) i l'energia s'acaba. En fi, que passe alguna cosa que faça que no graveu més.

Total, que necessite més lio sva abans de 2010. Encara que siga l'última cosa que feu en la vida (o al menys com a grup), graveu 10 cançonetes més (com a mínim). Gràcies per adelantat (per molt adelantat, me temo)

PD: Acabe de llegir tot el missatge i pareix desesperat.

PD2: Acabe de pensar i es que estic desesperat.

SVA!!!

Unknown  – (7 d’agost del 2007, a les 0:09)  

q boo el blog,espere ansios el proxim concert, avore si creix la comunitat sva i fem una gran trobada svacassallablogera o algo per lestil

svaman  – (7 d’agost del 2007, a les 20:47)  

Gràcies, tiu. Ara venen unes "minivacances" sense concerts. Ens veiem en la I Trobada Internacional Sva. Adeu!!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP