Anys i anys...

Svamaníacs! Per si algú de vosaltres encara no s'ha decidit a assetjar Svaman al seu perfil de Facebook, vos avise que hui, 7 d'abril, és el seu aniversari. Fa, exactament, un any més que l'any passat. Espere que tots aquells que seguiu el blog anònimament hui deixeu una xicoteta emprempta en forma de felicitació. Jo no ho allargaré gaire, que em fique sentimental i no hi ha qui m'aguante. Per molts anys, Svaman!

svaman  – (7 d’abril del 2011, a les 18:48)  

Ma que eres ca****, jejeje. Moltes gràcies!

Mel –   – (8 d’abril del 2011, a les 10:39)  

Ei moltes felicitats des de l'hort dels rogets de la family Reillo Carra jeje, per molts anys.

Anònim –   – (8 d’abril del 2011, a les 16:37)  

Ie svaman, felicitats i un bes i un abraç.

estic a punt de fer-me un blog que és dirà Salvamania i m'autobatejaré com salvaman.

Açó pot convertir-se en un bucle amb retroalimentació frikistica xuplapollística infernal.

Visca tú.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP