Gormandia

Com ja sabreu, dijous a la nit haureu de tornar a sintonitzar Canal 9 (de veritat, jo no sé ni en quin número la tinc a la TV) perquè podreu veure... als Sva-ters!! Dijous, a les 21:55. No ho oblideu.

Ací teniu el vídeo publicitari. I ací unes quantes imatges del programa:






Xe, quin art té Melina a la cuina. Per cert, és possible que la primera fotografia siga a la mítica "Ca Pepica"???

Siriuseta –   – (1 de desembre del 2010, a les 19:09)  

Per primera volta en la vida, em sap greu que no es veja Canal 9 al meu pis :(

PERÒ QUINA EMOCIÓÓÓÓÓ, QUE GUAAAAAAI, i a més fan putxero, com no podia ser d'altra manera... Espere que la toquen... I que pengen el vídeo en Internet com feren amb aquell capítol que vaig pujar al blog!

nestor  – (1 de desembre del 2010, a les 19:21)  

UEEEEEEEE!!! hui a canal nou, demà una gira per mig món!!!! els sva van camí de l'èxit! per cert, la primera imatge es de el quiosc de la tia tingama! (si, eixa de "ni carrefour ni prika, a ca pepica")

per cert, svaman! necesitem la clasificació actualitzada!

Armando Zaragoza  – (2 de desembre del 2010, a les 22:04)  

Molt guapo!

Vull el DVD complet del programa!!!

:)

nestor  – (2 de desembre del 2010, a les 22:29)  

ieeeeeeeee! el programa ha sigut tot un exitaso!!!!!! i coneixem una nova cançoneta "plat de glòria" te bona pinta... per cert, aveure si ens convideu als svafans a un putxeret d'eixos!!! (svaman, tio, recolza aquesta idea)

Mònica  – (2 de desembre del 2010, a les 22:54)  

FUA QUINA PASSADAAAAAAAAA, semblava jo una foca de Mundomar aplaudint cada volta que parlava algú! PERÒ QUE REBONICOS I REBONIQUES QUE SÓN! :D

Fins i tot a ma casa l'han vist... jo l'he vist per Internet, encara que l'he pillat ja començat perquè no sabia que Canal 9 tenia això de vore en directe. Quan s'ha acabat he trucat ma mare i m'ha dit "he visto a Sauco, a el Dur y al Riello..." i jo "no, mama, que és Reïllo" XD.


Una aparició genial. I República Alcàssera -AMB LLETRA!!!- sonant. Barbaritats. Enhorabona, de veritat *w*

svaman  – (2 de desembre del 2010, a les 23:23)  

Buah! Ha sigut genial. M'he alçat al primer minut per apropar-me a la TV i veure-ho bé i ja no m'he menejat durant tot el programa. I estaven quasi tots!

I escoltar República Alcassera en Canal 9... Això no té preu. Igual que escoltar una xicotet avanç del nou disc, no? Sexe, putxero i rock'n'roll, no? M'agrada, m'agrada...

Vamos, que he gosao como una perra...

Dani cr  – (3 de desembre del 2010, a les 13:49)  

http://www.youtube.com/watch?v=sUZOzI5Gb2Y

nestor  – (3 de desembre del 2010, a les 18:53)  

aci teniu el link per a veure-ho en internet:
http://www.rtvv.es/alacarta/cerca.asp?idioma=0&id_seccio=1&id_video=3592&cerca=GORMANDIA

ja sabeu... si un dia es trobeu en la situació de "merda... no se que fer! estic aborrit!" doncs ja sabeu... a veure el programa sva!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP