Fluixes!

Més de tres anys porta el blog sva donant pel sac. 1452 dies de blog (sí, els acabe de comptar) i encara no hem parlat d'elles. Serà possible? Al menys al Gormandia van tindre el bon gust de treure-les en pantalla. Parlem, clar està, de les xiques sva. 



No estan totes les que són, però sí són totes les que estan. No vaig a posar noms ni dir de qui són parella. Elles tenen el privilegi de la intimitat (no com els membres del grup, als quals vaig fer un tercer grau fa anys del qual ara em penedisc un poc). Si voleu saber eixes coses, als concerts les trobareu.

Que esta entrada servisca per homenatjar a elles, totes tan simpàtiques i tan disposades a ajudar. Al menys a mi sempre m'han tractat molt bé. Gràcies!

PD: Perdó per les que falten i per la qualitat de les imatges.

nestor  – (23 de desembre del 2010, a les 13:23)  

que seriem els svaddictes sense elles?? son les que mes ens cuiden!
GRACIES A TOTES!

Mònica  – (24 de desembre del 2010, a les 1:49)  

A mi també m'han ajudat moltíssim, una en especial :P Moltes gràcies, perles =)

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP