Vídeos de Calp

Després de 5 mesos d'abstinència, anit per fi vaig poder tornar a gaudir d'un concert sva. Sobre la 1 va començar l'espectacle, i no sé si seria per les ganes que tenia de concert o perquè sempre m'encanten (bé, tampoc sempre), però la qüestió és que em van encantar. Amb l'exèrcit habitual: Sauco i Fran als vents i Carles i el nou teclista (Pau?) substituint Txicuto i Nel·lo. I amb el repertori ben barrejat que tant ens agrada: "El lio Sva" i "Autodestrucció" del primer disc; la "Rumba", "ROAC", "Esperança", "L'asmolaor", "Capdesuropatia", "Superherois" i "República Alcassera" del Berlangastyle; "Canvi climàtic, "LDV" i "Putxero-Maxi-Disco-Sva" (o com es diga) dels nous temes i les versions de "La bolsa" i "El satánico Dr. Cadillac". Ah! I la comparsa...

Ací teniu, per primera volta gravades senceres (si no m'equivoque) LDV i La comparsa. També vaig intentar gravar "Suéltala" (que no es com als vídeos dels concerts a Reus i Almussafes), però el mòbil es va quedar bloquejat i no vaig poder.

Bueno, realment no les vaig gravar jo, sinó la meua amiga, així que les gràcies doneu-li-les a ella.






PD: Melina, et vaig vore fent fotos, ara no tens excuses per enviar alguna.

PD2: Als habituals cracks de les lletres, ahi està LDV sencera per treure...

Mel –   – (12 d’octubre del 2009, a les 11:54)  

Tinc un problem en lo de enviarte fotos....es que clar, el pedazo camara que me he comprat mola molt pero les fotos pesen molt i no es carreguen per a enviar...algun inconvenient hauria de tindre....de tota manera ho intentaré, sino.....no se, un dia te'n vens a l'hort i te les graves al pen, val??

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP