L'últim gran concert (de l'any)

Queden tres dies per al major espectacle que es pot veure hui en dia al món: un concert sva a una plaça de bous plena. Així que aniré preparant-me. Anem a veure. Entrada? Sí. Ací la tinc:



Però, amb una tindré prou? I si la perd? No, no. Millor m'assegure i compre unes quantes:



Què més? Ah, sí! Una samarreta sva:



Però, i si la perd o me la furten? Millor em posaré tres i au. Així millor:



Bé, aleshores ja tinc les entrades i les samarretes. Ara ja només em queda gitar-me i dormir fins dijous. No puc esperar!

PD: M'acabe d'adonar que en la foto amb totes les entrades, el pal que es veu dalt a la dreta és la baqueta que Reillo em va donar a un concert.

PD2: Ací teniu el cartell, que encara no l'havia posat:


Siriuseta –   – (20 d’octubre del 2009, a les 18:30)  

Vaig a perdre'm l'últim gran concert (de l'any) perquè s'han esgotat les entrades.

Dri i Ausiàsva –   – (21 d’octubre del 2009, a les 18:23)  

Xfavoooor!!! Ens hem kedat sense entra per vagos i maleantes, ja sabeu com es la religió sva... no sap algu com poder trobar dos entrades?? estem disposats a prostituirmos i vendre la nostra anima a ki siga!! (si es dona, millor) :P

PD als membres del grup: No ens podrieu colar x algun foraet?? en la maleta de algun instrument si fa falta.... jejeje

Mel –   – (21 d’octubre del 2009, a les 21:38)  

Mare meua que personatges esteu fets!!!! molt mal eh!!!! esta molt mal lo de les entrades, i lo de colar-vos crec que més encara, esta super controlat, jo vaig a preguntar a vore que puc fer pero deixeu-me un movil i si les aconseguisc vos cride. No promet RES!!!!

Dri i Ausiàsva –   – (21 d’octubre del 2009, a les 22:16)  

GRAAAAAAAAACIIIIIIIIIIIIEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!si cal pagar algo ho paguem fins i tot prostituir-nos perquè estem molt desesperats. És més si cal farem un show disfrasaets dalt de l'escenari,jejejej!!!! El meu tlf és 680 734 038 i sóc Ausiàs. Moltes gracies de nou!!

nestor  – (23 d’octubre del 2009, a les 15:02)  

que, svaman, ja m'ha dit la meua tutora que vau mantenir una conversació...
per cert, diga el que diga ella, tu sempre seras mes freak-sva que jo...

svaman  – (24 d’octubre del 2009, a les 21:49)  

Sí, vaig estar xarrant amb ella. I si ella diu que tu eres més friki-sva que jo, no vaig a discutir-ho...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP