I Setmana de Portes Obertes

Sí, heu llegit bé. Com que a mi se m'acaba la imaginació, i tinc unes quantes coses enviades per vosaltres, he decidit que avui comença la I Setmana Sva de Portes Obertes (SSPO). La idea tampoc és meua, però supose que ningú s'enfadarà si la copie. El funcionament és molt fàcil. El temps que dure la setmana (que no té per què ser una setmana) el blog el fareu vosaltres. Jo l'únic que faré serà retallar i enganxar del correu sva al blog. Ja poden ser fotos, muntatges, escrits... Qualsevol tonteria tindrà lloc al blog sva (ja fa dos anys que només tenen lloc tonteries). Així que animeu-se i no deixeu la Setmana de Portes Obertes abandonada. Recordeu d'escriure el mail exactament com voleu que isca publicat, jo no pense retocar res.

------

I comencem amb Nèstor, el nostre reporter sva i membre d'honor de la secció "Què fan els sva en el seu temps lliure". Com que ell no sabia que començava la SSPO, l'entradeta l'he feta jo. Ací teniu dues fotos de Reillo a festes:


nestor  – (15 de setembre del 2009, a les 13:02)  

primer en inaugurar la SSPO!

per cert el concert de calp es el dia 10 al final? esque si es el 10 si que puc anar...


per cert, que es aixo de "la seccio de que fan els sva en el seu temps lliure"????

Siriuseta –   – (15 de setembre del 2009, a les 13:15)  

Fotre, Svaman, em faràs fer feina T.T

svaman  – (15 de setembre del 2009, a les 15:03)  

El concert serà definitivament el dia 10 a Calp. Segurament ens veurem allà.

I bé, una de les múltiples seccions del blog és "Què fan els sva en el seu temps lliure", i tu eres el meu espia més proper a ells per enviar fotos...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP