L'sva com a religió

Ja m’han dit més d’una vegada que pareix que l’sva siga una religió i jo el seu profeta. A tot el món que conec l’introduisc en la paraula sva. Els àlbums són el llibre sagrat, i les cançons són els seus versicles.

“Llibre 1, versicle 2: Jo més que dormir el que faig és hibernar. Paraula d’sva. Amén”

“Llibre 2, versicle 8: Jo no sóc una titella que pugues manipular. Si jo vull m’agenolle o em pose a mossegar. Jo sóc l’àguila calçada, sóc el tàvec insolent. Sóc el vent. Paraula d’sva. Amén”

Hi ha tantes i tantes cites útils per a qualsevol moment...

Anònim –   – (13 d’agost del 2008, a les 4:05)  

Ei Svaman, salutacións desde les ILLES GALAPAGOS.

Anònim –   – (13 d’agost del 2008, a les 11:40)  

SVAMAN! Hui no tinc temps ni per respirar, però un dia d'estos et passaré fotos i vídeos del concert de Silla. Per cert,vaig creure que t'havia vist allà, fins i tot vaig preguntar a un xic si havia eixit alguna vegada al blog d'Svamania, perquè m'asseguraven que aquell xic eres tu xDD
Bé, salut i SVA, company!!

svaman  – (13 d’agost del 2008, a les 17:29)  

Mel i Reillo a les illes Galápagos. Què cabrons!! Feu fotos sva per a tots els svaddictes...

Per cert, Siriuseta, anem per parts:
1) No vaig veure el cartellet per Orba ni per cap lloc. Si no, per suposat que m'havera fet una foto amb ell.
2) Espere que el xic amb el que em vas confondre fora guapo.
3) Volem fotos i vídeos de Silla ja!!!

Anònim –   – (13 d’agost del 2008, a les 20:38)  

ieeeeeee
despres d'una temporadeta desconectat del forum sva (que no del mon sva) torne!!

dri  – (13 d’agost del 2008, a les 20:41)  

per cert, el concurs es va endavant o no??

Anònim –   – (13 d’agost del 2008, a les 20:48)  

srs. Sva, una pregunta molt important entorn al concert de beniarjo (concert que porte desde l'any passat pensant en anar).
E vist que fica que es a les 11, a les 11 es els Sva i abans els Hortelans o com va la cosa??Porque muxo me temo que no em donarà temps a assistir i tindre que esperarme fins al de gandia..

Per-favor, aclariume qui toca abans i les hores... Deu vos o pagarà amb fills!

Sva!

Anònim –   – (14 d’agost del 2008, a les 3:12)  

Ei Salva, ahir no vam tenir temps per això sols vam enviar salutacións. Pero aci estem de nou. Les galapagos espectaculars, tenim fotos de documental de la 2, es com estar dintre d'un. També tenim amb samarreta Sva, aixi que tranqui, tot arribará.
Dri, new Hortelans 1º, despres per a acabar en llenya i deixar-vos en ganes Sva.
Ale, besets a tots desde les GALAPAGOS.

Anònim –   – (16 d’agost del 2008, a les 11:59)  

Driii, com arribaràs tu a Beniarjó? Jo vull anar però no tinc transport... Hi ha trens, autobusos o coses d'eixes? I el concurs sí que va endavant, clar que va endavant! Jo em vaig posar a estudiar l'altre dia...
SVAMAN, t'he enviat un súper súper mail amb les coses de Silla.
Salut i Sva!

Anònim –   – (17 d’agost del 2008, a les 20:53)  

Això voldría saber jo, si arribaré... ja que tinc un compromis i nose si podre anar.
Otobusos supose que haberlos hailos, pero ni idea,encara que sempre estas a temps de vindre a Gandia i fer autostop fins que algun svaddicte et recullga..
Per cert, informadors man comentat que els New Hortelans començen a tocar a les 23:30 per a continuar despres amb la traca final, es correcta la informacio??perque de ser així si que em dona temps d'anar!!!

Salut i Sva!!

pd: Siruseta pasam apunts per al concurs!

svaman  – (22 d’agost del 2008, a les 21:30)  

siriuseta, ja he rebut el mail, però fins que no vaja a València la setmana que ve no podré possar res... Gràcies per adelantat.

I el concurs començarà a setembre. Només heu d'estudiar-vos el bloc, perquè totes les respostes estan ací.

Au kkaus

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP