Cosetes del concert d'Orba

Ie xiquillos, ací teniu uns vídeos que vaig gravar al concert d'Orba i que he pujat al YouTube. Ja sé que no són una meravella, però és el que hi ha.


El primer vídeo és del concert d'Aspencat, que van tocar abans que els sva. Podeu veure a Àlex cantant amb ells:





En el segon vídeo podeu veure un tros de com ha quedat el "Suéltala, Óscar":





I ací una gran classe de música del gran Sauco abans del "That's a Plenty":





A més, ací teniu la foto que em vaig fer amb Núria, la sòcia de Nico. Quan vaig estar amb ells no vaig caure que podia fer-me fotos amb el mòbil. A la pròxima no se m'escapen...






Sí, ja ho sé. Estic fet un mestre del Paint...



Actualització: I ací teniu el cartell del concert, fet per la nostra companya svaddicta Siriuseta:



Anònim –   – (6 d’agost del 2008, a les 23:35)  

Uooooo!!! ='( Després de vore tot això estic més segura encara que he d'anar al de Silla!
I per què et tapes la cara, animal de Sèquia? Mira que mentir-li a la xicona... Ai...
Per cert, tu vas arribar a vore el cartell penjat per ahí? Jo no m'ho puc imaginar!
Salut i Sva ^^

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP