Concert a Martorell

Esperant comentaris, vídeos, fotos...

PD: També el que vulgau del concert d'Albal...

PD: I si voleu posar alguna cosa més del de València...

Anònim –   – (5 de maig del 2008, a les 20:40)  

si que fou el primer si, i espere que no l'ultim!

Anònim –   – (5 de maig del 2008, a les 20:44)  

Be continuem, després de saber la mala noticia de que el Dur no estava en condicions optimes per a cantar i de que a les barres no tenien ni gota de cassalla em vaig desidir a posarme allí, a primera fila, als peus de Sauco i Guillem.Solucionat el problema del lloc de colocació em vaig tindre de fer amic d'un xic molt simpatic que ademes dua la reglamentaria botella de "font vella" plena de cassalleta de la bona.Dit açó imagineuse un concert Sva + cassalla = el Lio Sva armat. Del concert en si no es pot contar res en especial, ja manteneu.., així que ja enviaré fotos i pot ser videos per a que es feu una idea.
Respecte a les cançons que van tocar vos les dic una per una i ordenaetes : Sueltala, Svalariak, Rumba d'Amore, l'Asmolaor + la Bolsa, Morena, ROAC, Satanico, El lio Sva, Esperança, Indios, Comparsa (mora?),Autodestrucció, Republica alcassera. Les dos ultimes nose si les van tocar o es que jo ja no estaba al que tocaba, així que si algu ho pot alcarir...
Us preguntareu com pot ser que menrecorde de totes si anava intoxicat de alcol, pues be, la resposta es perque vaig ser avispat i des d'un principi ja vaig vorer com Guillem anava mirant un paperet per saber quina cançó cantaría, així que en acabar el concert i vorel per l'escenari el vaig tindré que agarrar.Es l'unic record fisic del concert, ja que no se a quin membre del grup se li va ocurrir la genial idea de NO agafar samarretes per a vendren!! Al finalitzar el concert vaig tindre una xicoteta conversa amb Sauco (molt amable per aguantarme),el cual em va reconeixer pel nom de DRI,cosa que estic orgullós

PD:Svaman ja t'enviaré una copia de la fulla Sva amb la llista de cançóns i algunes fotos.

Anònim –   – (5 de maig del 2008, a les 23:00)  

Svaman! En Orba en faran un,

ORBA el dijous 31 de juliol de 2008 a les 24:00h a la plaça del poble i entrada gratuita; actuen ASPENKAT SVA-TERS SKALISAI


Ale!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP