Reillo en acció

Mentre esperem fotos i vídeos del concert de Barcelona, ací teniu un vídeo del gran Reillo en acció. Encara que no es vega la cara, és ell, ja que l'autora del vídeo és Melina.

Siriuseta  – (14 d’abril del 2008, a les 20:13)  

Jo creia que Melina era un home! o_O

Anònim –   – (15 d’abril del 2008, a les 1:09)  

Siriuseta, això que vol dir? Melina es un nom de tio?, pq a mi no me sembla. Ai, ai, ai, i pq creies que era un xic?, contestam que me intriga

Anònim –   – (15 d’abril del 2008, a les 20:51)  

jeje, Mel senc dirte que jo tambe em pensaba que eres un tio, no em preguntes perque pero aixina es, pot ser l'unica idea que em be ara al cap es perque el nostre subconcient (el meu al menys, i despres d'estar un rato pensat) a asosiat el nom de Mel amb Gibson(si,es una xorrà). Açó es una mostra mes de com entre Xuck,Rambo,Suarsenaguer, Bandam i tota la colla ens llaven el cerbell!!

Espere que algun dia ens puges perdonar MELINA..

PD: Reillo Selecció!!

Anònim –   – (15 d’abril del 2008, a les 22:51)  

Salvatxe solo, amb ganes de tornar-lo a vore en directe.
A vore si aconseguiu seguir el recorregut de les mans en tot moment.......¿a que no? a que se desdoblen eh?
SALVATXE!!!!!!!!

Anònim –   – (16 d’abril del 2008, a les 23:59)  

Per cert, el personatge de les congues toca amb Miquel Gil el 25 d'abril a Valencia. Es una bona opció, ja que aquest any el concert del 25 d'abril queda algo lluny.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP