Puta merda

Xe, anava a escriure una parrafada d'odi, però no tinc ganes. No tinc ganes de contar que varem arribar a la sala El Loco a les 22,30 i ens varem posar a la cua (el que nosaltres pensàrem que era la cua), ni de contar que varem estar tres quarts d'hora esperant a que algú de l'organització diguera que no era una cua, sinó que la sala ja estava plena i allí no entrava ningú. No tinc ganes de cagar-me en l'organització per fer un concert així a una sala on caben quatre gats. No tinc ganes de contar-vos que van arribar vuit cotxes de policia (almenys els que vaig contar jo) quan encara no eren ni les dotze. No tinc ganes de mostrar-vos les fotos de com estava el carrer a les onze i quart.

(Açò és El Loco, quan ja havien baixat la persiana i havien posat un cartell "Aforament complet".)


Açò són fotos del carrer.





En fi, que tinc ganes de que algú que aconseguira entrar contara què tal va anar el concert i enviara alguna fotet. Ara toca esperar al 8 d'octubre fins el següent concert a València.

PD: Almenys vaig conèixer a Guillem (Enric, a tu ja et coneixia) i he de dir que és un tio d'on pixa el matxo.

Anònim –   – (25 d’abril del 2008, a les 15:03)  

bUUUUf! Sort que estava a Barcelona i no vaig anar... perque m'havera entrat una mala llet... Però bé, jo estare al del 16, a Tàrrega. Segur segur! Que tinc un mono de concert...


Salut!

Anònim –   – (25 d’abril del 2008, a les 20:19)  

pos que cabrons!

Anònim –   – (25 d’abril del 2008, a les 22:26)  

Svaman lamente que no et deixaren entrar i que et tingueres que quedar a la porta mentre tocaven, nose com aguera reaccionat en aquell moment. Jo per sort a les 9 estava a la porta ja i vaig ser un dels afortunats en entrar, així que avore si cuan em pase la resaca faig algunes croniques del concert i t'envie fotos per a que les penges,demoment no tinc paraules per expresar com va discurrir la nit

Anònim –   – (29 d’abril del 2008, a les 1:35)  

jo també em vaig quedar en les ganes d'entrar, em veig obligat a dir q les fotos son prou roïns, quan jo vaig girar el cantó vaig veure 3 vegaes mes gent de la que es veu en qualsevol foto. serien les 23:30, una llastima no poder entrar, q poc trellat de fer un cocnert de sva-ters en tan poc espai, si en tots els que son simplement el grup plenarien mitja sala!!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP