Més concerts, més concerts, més concerts!!!

Pareix increïble. Tant de temps esperant concerts i ara arriben tots a la volta. Però bo, així millor, clar. Ací teniu tres nous concertets. Dos d'ells seran en menys d'un mes!!! Molts espies sva han mort per aconseguir aquesta informació. Així que espere que aquests concerts pillen propet de la vostra casa.

Pròxims concerts:
  • Castelló - 29 de febrer.
  • Burjassot - 1 de març.
  • València (Sala El Loco) - 24 d'abril (està per confirmar)
També pareix que hi ha més concerts en procés, però com no estan confirmats millor no avançar res. Prepareu-se, prepareu-se...

Anònim –   – (6 de febrer del 2008, a les 8:45)  

Sr i Sres de confirmarse el concert del 24 d'abril pot ser un dels dies mes importants de la meua vida (si,inclòs mes que el dia de la meua comuniò), ja que posiblement serà el dia que em desvirge!!

Anònim –   – (6 de febrer del 2008, a les 8:48)  

la primera vegada que veure als deus en carn viva!!

Anònim –   – (6 de febrer del 2008, a les 12:28)  

Uaaaaaa!! kina alegria m'acaves de donar...els Sva venen a les festes d la Magdalena!!!!!!

Ja tinc la data anotada en l'agenda, serà un gran aconteixement. Aquell dia Castelló vibrarà amb la millor festa q es coneix, un graaaan i esperadíssim concert Sva!!!!




No veig el moment d'anar preparant la festa!



Salut! :D

Atzuu!

Anònim –   – (7 de febrer del 2008, a les 15:52)  

[i]Gavarda (Ribera Alta) - dissabte 29 de març. [/i]



DE PUTA MARE!!!!!!!!!


M'ho havien dit per l'institut, però n m'havien dit que fóra tan prompte... Déu meu, és perfecte! Gavarda em pilla propíssim de casa!Muahahahahahahahahahahahahahaha!!


Salut i Sva!

Unknown  – (14 de febrer del 2008, a les 10:20)  

Ieeee!
Una modificació(que si no les xiquetes m'arrearan!!)
El concert de Gavarda es per a les Festes de Sant Vicent i la Inmaculada.
Com a festero espere que vingau tots els salvatges a ballar el lio sva!!!!

Anònim –   – (17 de febrer del 2008, a les 17:12)  

Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


Castelló serà una gran festa :D



Quines ganes per favor...


:)

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP