Lladre de fotos

Ja fa uns quatre mesos vaig començar el bloc, i us vaig demanar que m'enviareu fotos sva. Entre les categories, estava la de fotos que tinguereu amb membres del grup. Bé, com gairebé he rebut resposta per part vostra ("gairebé" és una paraula massa generosa per a l'ocasió), he decidit passar al bandolerisme total, i he decidit furtar totes les fotos que trobe per ahi. Ací teniu la primera mostra. No tinc ni idea de qui són aquests dos, però com he trobat fotos d'ells amb el Dur (no em pregunteu com; el que està a Internet és de tots), ací les teniu:




Ah, les fotos són del Festivern de l'any passat, a Ontinyent.

Anònim –   – (13 de desembre del 2007, a les 15:11)  

eixa parella tenen un un video del festivern dells dos, son parella. men recorde dells perfectament.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP