Nou membre sva

Xiquets i xiquetes, els meus espies sva m'han informat que hi ha un nou membre sva. En el concert d'Alacant, degut a la baixa dels dos guitarristes titulars, l'encarregat de tocar-la va ser Nico, el germà de Nel·lo, el teclat sva. I els informes diuen que ho va fer de puta mare. Així que dóna igual si només ha tocat en un concert i no toca mai més o si serà el guitarrista més famós de la història a partir d'ara, ja podem considerar-lo part de la gloriosa història sva.

Perquè ja sabeu el lema: sva un dia, sva sempre.

PD: Ah! I quan estan damunt l'escenari no són Nel·lo i Nico, sinó Nilo i Neco.

Anònim –   – (10 de novembre del 2007, a les 0:09)  

"Menys mal que està Siriuseta..."

I Siriuseta va i no comenta xD

PERDÓÓÓ, estava liadíssima amb la Física i el Sindicat. És que sóc massa plurifuncional, jo...

i SÍ, vaig ser jo la que posà allò de la lletra de ROAC, ara mire la teua resposta que està per un dels posts d'allà baix... ^^'

Si falten notícies dels Sva, sempre podem recórrer a la traducció. O ja portaré jo una foto de la meua taula de l'institut on -a més del compte enrere dels dies que queden per acabar l'institut- es pot observar un fresc que retracta dues abelles a la faena, i hi ha escrit "ser, estar, paréixer, semblar: les abelles copulaores"

Per a frikis joooo ^^

Anònim –   – (10 de novembre del 2007, a les 0:11)  

Per cert, en quant a l'anònim sent molt dir-li que sóc una dona compromesa i fidel xD

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP