Històries sva

Estava l'altre dia al Bar de los Montaditos Gratis (fent el que fa tot el món quan va allí: mirant documentals d'animalets i estudiant) quan, a la distància, veig una sombra blava que em crida l'atenció:



Com podeu observar, una samarreta sva havia entrat al bar!!! Clar, no anava a anar a contar-li històries del bloc (encara em queda molta vergonya de la que desfer-me), així que una voluntària es va oferir a anar a fer-li la foto de rigor:



Al final, com no podia ser d'altra manera, l'svaddicte (anomenat Julià i resident de Fontanars dels Alforins, si no m'enganyen els meus informants) es va apropar i es va fer la foto amb mi:



Així que ja sabeu, si algun dia porteu alguna cosa que us identifique com svaddicte, podeu trobar-se amb mi i acabar en aquest bloc.

Anònim –   – (18 de novembre del 2007, a les 16:23)  

Vergonya de què?! Ser fan dels Sva és un orgull! Els fans dels Sva som els elegits, el poble que serà salvat quan la Capdesuropatia mate la resta del personal!
Ie, moltes gràcies per la cançó! ^^ Que nostre Déu Doraemon t'ho pague amb molts fills Svamaníacs i un paperot de la loteria premiat!
Sauco parla castellà? No m'ho puc creure... =0
I no sabia que existira el llibret de lletres... Jo tota la vida creient que el millor llibre del món era Harry Potter!

svaman  – (19 de novembre del 2007, a les 12:25)  

"Sauco parla castellà?" Ara mateixa m'has pillat en fora de joc. Què vol dir això? (entenc la frase, no me la expliques, jeje)

thtswhtisaid  – (17 de desembre del 2007, a les 19:01)  

jajaja qué bueno fue ese día!! qué risas entre las cervezas y el hombre-sva xDDD Saluditos loko!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP