El chino torero

Membres del grup, recordeu que en algun post us vaig dir que no tenieu per què preocupar-vos? Que podia tindre una obsessió malaltissa amb el grup però que no era perillós per a vosaltres? Que no em posaria a perseguir-vos com una colegiala davant del Furtamantes? Doncs, bé, les coses canvien. 

He començat a desplegar els meus espies sva per tot l'hort perquè no s'escapeu. Ací teniu les primeres imatges enviades per l'espia número 69, nom en clau: D&C. Són del Dur a les festes d'Alcàsser. Ja tenen un temps, però és que les havia oblidat. Ací les teniu:

 
 

Potser penseu que tampoc és per a tant, però vaig a contar-vos una història. Corria l'any 2001 (18 anys tenia encara, snif) quan vaig veure un póster a una paret per Dénia que vaig haver d'arrancar. Fi de la història. Tornem a mirar una de les fotos de l'espia 69 fixant-nos en un detall.


Ací teniu una foto del vostre humil servidor amb el póster que va agafar de la paret ara fa 8 anys. La foto s'ha fet al mes de gener de 2009.


"El chino torero y sus enanitos forcados", un pont entre Dénia i Alcàsser...

Anònim –   – (21 de gener del 2009, a les 20:18)  

xe eixos van vindre fa uns anys al meu poble tambe!! Alfarb, Meca per exel·lència SVA.

salut!!

Anònim –   – (21 de gener del 2009, a les 20:20)  

Svaman, comences a preocupar-me. Ah, i veig que no m'has fet cas en quant a allò de no tapar-te la foto... Tothom em fa igual, tothom em demana consell i no fa cas... Ningú no estima Siriuseta... :'(

Anònim –   – (22 de gener del 2009, a les 20:52)  

No he trobat la resposta a el que ha proposat l'anònim, qui per cert, podría indentificarse.. pero he trobat una enquesta un tant curiosa per ahi, mireu quines respostes mes perfectes!


Mi grupo elegido és: Sva-Ters. (Como són valencianos, las letras están en catalán así que si noentendeis alguna y lo quereis saber, preguntais en los comentarios o podeis usar el traductor de Softcatala).

* ¿Eres hombre o mujer? L’Asmolaor

* Descríbete: Que Gós que Sóc

* Qué sienten las personas acerca de ti: Esperança

* Cómo describirías tu anterior relación sentimental: Rumba d’Amore

* Describe tu actual relación con tu novio(a) o pretendiente: Autodestrucció

* Dónde quisieras estar ahora: República Obrera de les Abelles Copulaores

* Cómo eres respecto al amor: Capdesuropatia

* Cómo es tu vida: Primavera, Estiu, Tardor, Hivern i Primavera

* Qué pedirías si tuvieras un solo deseo: No Vull Aprendre a Matar

* Escribe una cita o frase sabia: Ni Karefur ni Prika, a comprar a Ca Pepica

* Ahora despídete: Askura el Caldero


Ho podeu comprovar a la pàgina http://www.qabalha.com/415/meme-musical-guill3m/#comment-1945

Anònim –   – (23 de gener del 2009, a les 20:49)  

Pregunta per al concurs:
En quin any i en quin concert va debutar el Gran Tonetti??????

svaman  – (24 de gener del 2009, a les 0:21)  

Xe, anònim, això és impossible d'averiguar si no eres "il Padrino", algun membre sva o algú relacionat. No pots buscar al Google "Tonetti" i que t'isca tota la seua vida com si fora Obama...

I en quant a Bertomeu, he trobat els discos que té i qui ha col·laborat, però no posava en cap lloc que fora algun sva.

Així que necessitarem pistes ja!!

Anònim –   – (26 de gener del 2009, a les 18:31)  

Mira-ho be, hi ha un que es diu "para tu calma", segur que esta en les col-laboracions, jo el tinc i al llibret ho fica.

Anònim –   – (26 de gener del 2009, a les 18:31)  

Mira-ho be, hi ha un que es diu "para tu calma", segur que esta en les col-laboracions, jo el tinc i al llibret ho fica.

Anònim –   – (26 de gener del 2009, a les 20:53)  

jo vaig estar en eixe espectacle( el d'alcàsser), i tambe vaig estar en el garito on estan preses les fotos. no li vaign dir res, però, eixa mateixa nit, estava sopant en alcàsser amb els meus pares i va pasar el dur (dir que anava com una ceba es poc, anava de cantò a cantò del carrer), i, a les hores, com mon pare el coneix de sempre (i a reillo, i a pau, i a emili...) el va parar i van estar una bona estona parlant.... també va parlar amb mi!

Anònim –   – (26 de gener del 2009, a les 20:54)  

PD.: em preocupes, svaman...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP